Så går det altså galt...intet er på sin plads mere...jeg ved godt at mange har øffet om det, men her hos os har der ikke været nogen pilfinger, ikke sådan for alvor altså...men lige nu roder det over alt...legetøj, tøj, sengetøj, sko, skåle, poser...alt hives ud, stoppes ind og smides rundt...
jeg har forsøgt i 14 dage nu at få vasket mit køkkengulv, men det koster jo altså at man kan få det tømt først, støvsuget og så vasket, men jeg når ikke engang til støvsugningen før det går galt...
så har frøken pilfingeren været der igen...hun er sgu i alt, og det er da ret charmerende at finde et par sko nede i skuffen med fryseposer, men for fanden, det er ikke sjovt at lede efter de sko når man skal finde dem...
det nyeste hit er at finde tøj i sit skab, og slæbe det ud til vaskemaskinen...så den med at kan putte sit tøj i vaskemaskinen (tigerspring) er altså ikke helt ved siden af...jeg er træt, træt, træt...der er konstant oprydning, og når tøsen sover er man bare så bustet at man ikke gider en disse!
jeg ved godt jeg har grinet mange gange når andre har øffet, men jeg griner ikke mere...for nu sidder jeg her selv...
sloggi, mega træt og totalt udkørt!
Anmeld