SÅ er der købt barnevogn, puslebord og flere ting! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

CA

Ih hvor skønt! Kan mærke lettelsen på min egen krop Det er det fede ved at skrive om bla. indkøb herinde. De andre forstår virkelig hvad det er for en følelse man har når puslebordet endelig er i hus

Glæder mig til at se billeder! Hvilket kamera har I købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

piadas

Maria-s skriver:

Hehe Der kommer billeder her i løbet af et par dage. Sengetøjet skal lige syes, så I kan se en fint opredet seng Barnevogn har vi ikke fået med hjem, kun liften og ja puslebordet skal vi liiige have hængt op Men ja jeg regner da STÆRKT med at der kommer billeder ind i weekenden. Både af hunde, babygrej og hvad der nu ellers fanger linsen

Ja, LIGE PRÆCIS! Det er så dejlige med artsfæller, der også kan falde svime i bare det mindste, der lugter lidt af baby! Især når ens mand er lidt ligeglad - eller altså det er han selvfølgelig ikke helt, men han tænker bare ikke så meget over detaljerne, som jeg gør!

Det er da bare dejligt for jer, at de store ting nu er på plads! Jeg kan godt huske lettelsens følelse, da vi havde vores på plads - så kan baby bare komme an!

Uh, ja - BILLEDSPAM! Jeg kan ikke få nok af billeder, så bare kom med dem!

Anmeld

12. januar 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Ih hvor skønt! Kan mærke lettelsen på min egen krop Det er det fede ved at skrive om bla. indkøb herinde. De andre forstår virkelig hvad det er for en følelse man har når puslebordet endelig er i hus

Glæder mig til at se billeder! Hvilket kamera har I købt?

Vi har købt et Canon EOS 500D spejlrefleks. Min søster har modellen ældre; 450D og hun er bare super glad for det.

Fik i går taget lidt øvebilleder, ikke af noget interessant, men bare for at lære lidt om alle de MANGE muligheder der er med det. Og hoooold nu op der er muligheder med sådan et kamera Er især vild med det her at man kan fokusere på en ting og så sløre baggrunden så det virkelig træder frem i billedet. Og ja så er det på 15 megapixel så det tager også super klare/ skarpe billeder. Og muligheden med dette er bl.a. at jeg kan tage billeder der kan køres op i store størrelse, så de kan komme op og hænge på væggen

Jeg har altid været facineret af billeder og de muligheder man kan få med et godt kamera. Jeg har bare aldrig givet mig selv lov til at bruge mange penge på sådan noget. Men nu tænkte jeg; NU skal det være! NU er der simpelthen ikke nogen undskyldning for IKKE at købe et. Prinsen SKAL der jo tages billeder af! (og DET kunne godt gå hen og blive meget dyrt hvis man skulle forbi en fotohandler hele tiden og så igen). For det satser jeg da på. At jeg kan blive så godt til at tage billeder at det ikke er til at se at det er amatør billeder

Anmeld

12. januar 2011

Maria-s

piadas skriver:

Ja, LIGE PRÆCIS! Det er så dejlige med artsfæller, der også kan falde svime i bare det mindste, der lugter lidt af baby! Især når ens mand er lidt ligeglad - eller altså det er han selvfølgelig ikke helt, men han tænker bare ikke så meget over detaljerne, som jeg gør!

Det er da bare dejligt for jer, at de store ting nu er på plads! Jeg kan godt huske lettelsens følelse, da vi havde vores på plads - så kan baby bare komme an!

Uh, ja - BILLEDSPAM! Jeg kan ikke få nok af billeder, så bare kom med dem!

YES - lige præcis. Min er heller ikke LIGEGLAD, han går bare ikke NÆR så meget op i det som jeg gør!

Jeg måtte fx ikke købe et brugt puslebord, for han vil ikke have et en anden unge har ligget og skidt på som han så fint siger det hehe jaja det rør ikke mig, men så fik jeg jo bare lov til at shoppe det ekstra! og jeg er super glad for det Brio vi har købt! -det er sååå fint

Anmeld

12. januar 2011

CA

Maria-s skriver:

Vi har købt et Canon EOS 500D spejlrefleks. Min søster har modellen ældre; 450D og hun er bare super glad for det.

Fik i går taget lidt øvebilleder, ikke af noget interessant, men bare for at lære lidt om alle de MANGE muligheder der er med det. Og hoooold nu op der er muligheder med sådan et kamera Er især vild med det her at man kan fokusere på en ting og så sløre baggrunden så det virkelig træder frem i billedet. Og ja så er det på 15 megapixel så det tager også super klare/ skarpe billeder. Og muligheden med dette er bl.a. at jeg kan tage billeder der kan køres op i store størrelse, så de kan komme op og hænge på væggen

Jeg har altid været facineret af billeder og de muligheder man kan få med et godt kamera. Jeg har bare aldrig givet mig selv lov til at bruge mange penge på sådan noget. Men nu tænkte jeg; NU skal det være! NU er der simpelthen ikke nogen undskyldning for IKKE at købe et. Prinsen SKAL der jo tages billeder af! (og DET kunne godt gå hen og blive meget dyrt hvis man skulle forbi en fotohandler hele tiden og så igen). For det satser jeg da på. At jeg kan blive så godt til at tage billeder at det ikke er til at se at det er amatør billeder

Så er det magen til det vi lige har anskaffet os. Er bare super glad for det, og som du siger, så sparer vi nok en del penge på fotografbesøg, for vi blir da bare alt for prof til det der Jeg skal bare lige lære det... Glæææder mig til at tage gode billeder af den lille prins(esse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.