SÅ er der købt barnevogn, puslebord og flere ting! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Maria-s

Ja som overskriften lyder, så fik vi (ENDELIG) købt alle de store ting ind Så nu har min kæreste en glad kæreste igen, der er knap så stresset

Vi endte ud med en Brio Sport barnevogn. Jeg stod og skulle overveje mellem Brio'en og en Trille og jeg må sige at Brio'en vandt, til dels pga. af at styret er teleskopstyr istedet for knækstyr, at kalechen har skærm istedet for snørren som Tiganten og så kunne vi få den lidt billigere end Trille'en. For 3499,- fik vi barnevogn og lift og så med god rabat på insektnet og regnslag. Kasserne er praktisk talt lige store og begge havdealustel og dæk med kuglelejre. Sælgeren kunne heller ikke sige der egentlig var ret stor forskel mellem de to modeller.

Så har jeg fået mit Brio vægophængte puselbord i hvidlarkeret metal Fik fik det til 800,- fordi der i bunden, på siden, ved det ene hjørne er sket en bitte skade i lakken. Det er ikke noget man overhovedet ser og det gav en rabat på 500 kr. det synes jeg var en god handel.

Derudover er der købt madres (+sengerand/ rend (hvordan staves det lige??)) til tremmesengen. Phuuu sådan en madres er dyr synes jeg... 499,-. Men altså jaja.. den virker rigtig dejlig og så er der sådan et net i som giver + til åndbarheden og man kan ligge et tisseunderlag nedenunder for at bevare åndbarhed istedet for at det ligger på toppen af madressen.

Bæresele fra Babybjörn i sort. Det blev denne frem for de mere slyngeagtige, fordi den virker rigtig praktisk, med få klik kan man få baby i den hvorimod sådan en mere slynge en skal bindes/ snørres mv. Ja for os virker den i hvert fald mere lige til og jeg tror også kæresten er glad for valget, da han synes de andre er for "hippieagtige"

Hvad blev der ellers købt?.... Jo så fik vi sådan et legetøj/ uro ting med til barnevognen. Den er rigtig smart fordi der sidder sådan en klips i enden, så man nemt kan flytte den rundt. Det blev sådan en i stedet for de der man spænder hele vejen over åbningen på barnevognskalechen, fordi jeg tror det vil være rarer og at jeg nemmere kan komme til prinsen Jo og så fik vi også sådan et fint træ N med med en af musene fra Cirkeline på med Det skal sættes på barnevognen eller sengen tror jeg

Alt i alt fik vi handlet for lige knap 5500 kr. hvilket jeg synes er ok. Så har jeg købt lagner til tremmesengen i Babysam (4 for 100,-) og skal lige forbi der igen for at købe til barnevognen også. Så har jeg købt stof til at sy dynebetræk (I bliver spammet med billeder, når de er syet! Be aware! )

Så nu er jeg ved at synes at det kun er alle de der småting der skal købes; ammeindlæg, babycreme, olie, et par blødehåndklæder og vaskeklude mv.

Så ja lige en update her fra en noget gladere og meget mindre stressede Maria som hov ja for i øvrigt også har fået sit SUPER FEDE spejlreflekskamera hjem, så NU skal der øves i at tages billeder, så vi er HELT klar til prinsens ankomst!

Go aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

Ih en masse gode ting I har købt, jeg er imponeret over hvor lidt I har brugt og alligevel har fået så meget!!

Glæææder mig til at se sengetøj, jeg sidder selv og mosler med 2 sæt lige nu, og det ER jo heller ikke smart at lave 1 cm FOR LIDT sømrum, men det er ikke så dumt at man skal smide det hele ud... Så det er lidt et puslespil, men det skal nok lykkes!

Synes du ikke det er vildt rart at der er styr på alt det store?? Ammeindlæg, creme osv. kan vi jo sagtens selv vralte ud og købe uden mænner - herhjemme var det vigtigt for mig, at få de store "fælles"indkøb af vejen, så jeg kunne føle at der kun mangler småting!

Glæder mig til at se billeder taget med det nye vidunder!

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Hov - og hvad står N'et for?

Anmeld

11. januar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Ih en masse gode ting I har købt, jeg er imponeret over hvor lidt I har brugt og alligevel har fået så meget!!

Glæææder mig til at se sengetøj, jeg sidder selv og mosler med 2 sæt lige nu, og det ER jo heller ikke smart at lave 1 cm FOR LIDT sømrum, men det er ikke så dumt at man skal smide det hele ud... Så det er lidt et puslespil, men det skal nok lykkes!

Synes du ikke det er vildt rart at der er styr på alt det store?? Ammeindlæg, creme osv. kan vi jo sagtens selv vralte ud og købe uden mænner - herhjemme var det vigtigt for mig, at få de store "fælles"indkøb af vejen, så jeg kunne føle at der kun mangler småting!

Glæder mig til at se billeder taget med det nye vidunder!

Ja jeg synes faktisk også vi har fået en del til fornuftige penge Og svigerforældrerne betaler for barnevognen, så penge brugt indtil videre ser rigtig fornuftigt ud

Er det i længden eller bredden du har fået klippet for kort? For hvils det er i længden, så kan den jo sagtens reddes med at sætte en bord i toppen i. Det kunne endda blive rigtig, rigtig fint

Jo det er SÅDAN en lettelse at de store ting nu ER købt ind. De andre ting kan jeg jo bare gå og hygge mig med

Ja jeg glæder mig også til at TAGE billeder af vores vidunder Til at øve på bliver vores vuffere mv

N'et står for Noah som vi er ret sikre på han skal hedde.

Noah Emil Hansen  

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Ja jeg synes faktisk også vi har fået en del til fornuftige penge Og svigerforældrerne betaler for barnevognen, så penge brugt indtil videre ser rigtig fornuftigt ud

Er det i længden eller bredden du har fået klippet for kort? For hvils det er i længden, så kan den jo sagtens reddes med at sætte en bord i toppen i. Det kunne endda blive rigtig, rigtig fint

Jo det er SÅDAN en lettelse at de store ting nu ER købt ind. De andre ting kan jeg jo bare gå og hygge mig med

Ja jeg glæder mig også til at TAGE billeder af vores vidunder Til at øve på bliver vores vuffere mv

N'et står for Noah som vi er ret sikre på han skal hedde.

Noah Emil Hansen  

Det er faktisk i længden... Men der er mønstret forside, og ensfarvet bagside, og det er kun det ensfarvede jeg har gjort det ved...

Det er vel nok et dejligt navn I har valgt! Så sødt!

Glæder mig til at se øvebilleder

Anmeld

11. januar 2011

Sofia

Ih hvor er det spædende at høre om, hvad I sådan har købt. Lyder som nogle rigtig finde ting, hit med billeder af det HELE Hvis du orker altså.. hehe. Jeg glæder mig rigtig meget til at få de store ting på plads, tror det vil give mig en god ro. Vi mangler at købe tremmeseng, kommode, puslebord og altanbarnevogn. Og så skal vi have hentet vuggen hjem. Ih, det bliver SKØNT når det er ordnet, og jeg er misundlig på dig over at du allerede er nået så langt

Noah er et fint fint navn, og Noah Emil endnu finere

Anmeld

11. januar 2011

Marco2

Sikke mange fine ting, men hvor er billederne? Når nu du oven i købet har fået fedt kamera …

Vil svælge i babystuff og få idéer

AG

Anmeld

11. januar 2011

Maria-s

Marco2 skriver:

Sikke mange fine ting, men hvor er billederne? Når nu du oven i købet har fået fedt kamera …

Vil svælge i babystuff og få idéer

AG

Hehe Der kommer billeder her i løbet af et par dage. Sengetøjet skal lige syes, så I kan se en fint opredet seng Barnevogn har vi ikke fået med hjem, kun liften og ja puslebordet skal vi liiige have hængt op Men ja jeg regner da STÆRKT med at der kommer billeder ind i weekenden. Både af hunde, babygrej og hvad der nu ellers fanger linsen

Anmeld

11. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Ih hvor er det spædende at høre om, hvad I sådan har købt. Lyder som nogle rigtig finde ting, hit med billeder af det HELE Hvis du orker altså.. hehe. Jeg glæder mig rigtig meget til at få de store ting på plads, tror det vil give mig en god ro. Vi mangler at købe tremmeseng, kommode, puslebord og altanbarnevogn. Og så skal vi have hentet vuggen hjem. Ih, det bliver SKØNT når det er ordnet, og jeg er misundlig på dig over at du allerede er nået så langt

Noah er et fint fint navn, og Noah Emil endnu finere

Det er så dejligt at man kan få lov til at ævle herinde om alle ens fine indkøb, uden at folk er ved at falde om af kedsomhed  For for mig er det jo bare SÅ fantastiske køb og SÅDAN en tilfredsstillelse

Jeg synes bare termin lige pludselig her efter kalenderen viser 2011, kom noooget tæt på. Er jo sat til den 4. marts og hviiis han nu kommer lidt før, ja så kan han jo komme fra om 5 - 9 ugers tid Og med min kærestes forhold til tid og med masser af arbejde, ja så kunne jeg LIGE forestille mig at prinsens ville melde sin ankomst, uden at én eneste ting var blevet købt. Og det VILLE jeg altså selv have lov til! Den glæde ved at vælge liige den barnevogn og lige den bæresele JEG (ja for far er RET så ligeglad ) vil have, ville jeg ikke gå glip af.

Ja vi synes også det er et fint navn og vi er NÆSTEN sikker på det (så skulle han da se helt anderledes ud end vi forestiller os, hvis det ikke bliver det )

Anmeld

11. januar 2011

Angelspot

Det er så dejlig en fornemmelse at have mange af de praktiske ting klar, så kan det hele bare komme an. Det kan være så kedeligt for mændende, men ihh hvor er det spændende at være ude og ose på den måde

Skal selv ud og købe vugge med min mor i morgen, nu er jeg så tæt på at jeg gerne vil have det hjem så jeg kan gøre det klar når min barsel starter. Som du skriver, så ved man jo ikke hvornår baby melder sin snkomst

Fedt navn i har valgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.