Ja som overskriften lyder, så fik vi (ENDELIG) købt alle de store ting ind
Så nu har min kæreste en glad kæreste igen, der er knap så stresset 
Vi endte ud med en Brio Sport barnevogn. Jeg stod og skulle overveje mellem Brio'en og en Trille og jeg må sige at Brio'en vandt, til dels pga. af at styret er teleskopstyr istedet for knækstyr, at kalechen har skærm istedet for snørren som Tiganten og så kunne vi få den lidt billigere end Trille'en. For 3499,- fik vi barnevogn og lift og så med god rabat på insektnet og regnslag. Kasserne er praktisk talt lige store og begge havdealustel og dæk med kuglelejre. Sælgeren kunne heller ikke sige der egentlig var ret stor forskel mellem de to modeller.
Så har jeg fået mit Brio vægophængte puselbord i hvidlarkeret metal
Fik fik det til 800,- fordi der i bunden, på siden, ved det ene hjørne er sket en bitte skade i lakken. Det er ikke noget man overhovedet ser og det gav en rabat på 500 kr. det synes jeg var en god handel.
Derudover er der købt madres (+sengerand/ rend (hvordan staves det lige??)) til tremmesengen. Phuuu sådan en madres er dyr synes jeg... 499,-. Men altså jaja.. den virker rigtig dejlig og så er der sådan et net i som giver + til åndbarheden og man kan ligge et tisseunderlag nedenunder for at bevare åndbarhed istedet for at det ligger på toppen af madressen.
Bæresele fra Babybjörn i sort. Det blev denne frem for de mere slyngeagtige, fordi den virker rigtig praktisk, med få klik kan man få baby i den hvorimod sådan en mere slynge en skal bindes/ snørres mv. Ja for os virker den i hvert fald mere lige til og jeg tror også kæresten er glad for valget, da han synes de andre er for "hippieagtige" 
Hvad blev der ellers købt?.... Jo så fik vi sådan et legetøj/ uro ting med til barnevognen. Den er rigtig smart fordi der sidder sådan en klips i enden, så man nemt kan flytte den rundt. Det blev sådan en i stedet for de der man spænder hele vejen over åbningen på barnevognskalechen, fordi jeg tror det vil være rarer og at jeg nemmere kan komme til prinsen
Jo og så fik vi også sådan et fint træ N med med en af musene fra Cirkeline på med
Det skal sættes på barnevognen eller sengen tror jeg 
Alt i alt fik vi handlet for lige knap 5500 kr. hvilket jeg synes er ok. Så har jeg købt lagner til tremmesengen i Babysam (4 for 100,-) og skal lige forbi der igen for at købe til barnevognen også. Så har jeg købt stof til at sy dynebetræk (I bliver spammet med billeder, når de er syet! Be aware!
)
Så nu er jeg ved at synes at det kun er alle de der småting der skal købes; ammeindlæg, babycreme, olie, et par blødehåndklæder og vaskeklude mv.
Så ja lige en update her fra en noget gladere og meget mindre stressede Maria som hov ja for i øvrigt også har fået sit SUPER FEDE spejlreflekskamera hjem, så NU skal der øves i at tages billeder, så vi er HELT klar til prinsens ankomst! 
Go aften til jer alle