astrid skriver:tascia skriver:
Hej Astrid
Har i det godt?
den Sissel havde fra mikk-line var fra ts, og den var ligeså flot som ny, man kunne slet ikke se den var brugt, og tror jeg slap 250 pp
//Natascia (H)
Hej Natascia
Ja, vi har det godt :) Jeg synes dog, det er hårdt at starte på arbejde igen. Elsker jobbet men skal lige vænne mig til den nye hverdag og at hjernen skal bruges igen ;) ... OG at Amalie skal være forkølet konstant! Men jeg skal vist ikke klage i forhold til alt det Robert og Sissel slæber med hjem. Håber I går ind i en sygdomsfri periode nu!
Jeg nyder hagesmækken ;) Håber I har fundet en plads til maleriet.
Jeg tror det ender med en flyverdragt fra ts... men synes det er meget svært med størrelsen! Om det skal være en 80 eller 86.. hvad str bruger Robert?..er de to ikke ca lige store?
Kh Astrid
Hej Astrid
det er også svært at finde rytmen, kan godt huske det da jeg startede med Sissel. Synes dog at det har været ganske nemt her 2 gang, men det er måske netop fordi det er 2 gang?!?!
Sygdommen er vist en almindelighed når det er vuggestuebørn, mindes jeg har hørt ordet vuggestue-pest (hoste og snot fra efterår til forår)men det bliver bedre jo ældre de bliver, heldigvis ;-)
Ja hvad str. bruger Robert?!?! han bruger mest 80 (dog noget i 86) og de flyverdragter vi har er 80 og 86. Reima synes jeg er stor i str. så der ville jeg ikke tage større end 80! Mikk-line er mere alderssvarende, så der ville jeg nok købe den str. hun bruger nu tror jeg...
Er glad for at høre at smækken hitter, vi er hvertfalde også glad for den :) og billede har fået sin plads, er bare SÅ glad for det, og folk roser det, så det kan du være stolt af.
//Natascia
Anmeld