flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. september 2008

Assi

Hej piger Jeg skal ha' købt en flyverdragt til min pige på 13 mrd...men jeg aner intet om dem.:-o Hvilke har I? (mærke, pris og hvor har I købt dem?) Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på? Vh Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]astrid skriver:[/småt][/f] Hej piger Jeg skal ha' købt en flyverdragt til min pige på 13 mrd...men jeg aner intet om dem.:-o Hvilke har I? (mærke, pris og hvor har I købt dem?) Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på? Vh Astrid [/citat] Mikk-line...super dragt, let og behagelig. Dansk dragt, lavet til danske temperaturer...vi har jo feks ikke kulde som længere oppe nordpå.:) Så ja, den kan jeg anbefale...tror den koster 600-700kr fra ny, men kan tit fåes på tilbud.. Det jeg tænker på når jeg køber dragter er primært hvor let og blød den er...så tror jeg faktisk ikke det betyder så meget hvad der står i nakken på den. Så ud og føl dig frem...;) Knus Eva

Anmeld

13. september 2008

tascia

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]astrid skriver:[/småt][/f] Hej piger Jeg skal ha' købt en flyverdragt til min pige på 13 mrd...men jeg aner intet om dem.:-o Hvilke har I? (mærke, pris og hvor har I købt dem?) Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på? Vh Astrid [/citat] Mikk-line...super dragt, let og behagelig. Dansk dragt, lavet til danske temperaturer...vi har jo feks ikke kulde som længere oppe nordpå.:) Så ja, den kan jeg anbefale...tror den koster 600-700kr fra ny, men kan tit fåes på tilbud.. Det jeg tænker på når jeg køber dragter er primært hvor let og blød den er...så tror jeg faktisk ikke det betyder så meget hvad der står i nakken på den. Så ud og føl dig frem...;) Knus Eva[/citat] tilslutter mig Eva! Sissel havde en mikk-line sidste år og vi var rigtig glad for den, netop fordi den er let og nem at bevæge sig i. i år er det blevet til en idat og en 2-delt fra mikk-line til hende og så må Robert bruge de aflagte som er reima og mikk-line. //Natascia

Anmeld

13. september 2008

tascia

og så vil jeg lige poientere at en brugt flot dragt er mere end fin det første år.... (og for den sags skyld også de andre) men de er nok lidt mere velholdt det første år :)

//Natascia

Anmeld

13. september 2008

Assi

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]astrid skriver:[/småt][/f] Hej piger Jeg skal ha' købt en flyverdragt til min pige på 13 mrd...men jeg aner intet om dem.:-o Hvilke har I? (mærke, pris og hvor har I købt dem?) Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på? Vh Astrid [/citat] Mikk-line...super dragt, let og behagelig. Dansk dragt, lavet til danske temperaturer...vi har jo feks ikke kulde som længere oppe nordpå.:) Så ja, den kan jeg anbefale...tror den koster 600-700kr fra ny, men kan tit fåes på tilbud.. Det jeg tænker på når jeg køber dragter er primært hvor let og blød den er...så tror jeg faktisk ikke det betyder så meget hvad der står i nakken på den. Så ud og føl dig frem...;) Knus Eva[/citat] Super -det mærke vil jeg lige tjekke ud :) Kh Astrid

Anmeld

13. september 2008

Assi

tascia skriver:

og så vil jeg lige poientere at en brugt flot dragt er mere end fin det første år.... (og for den sags skyld også de andre) men de er nok lidt mere velholdt det første år :)

//Natascia

Tak for det Natascia :) (og hej ;))
Jeg sad netop på trendsales og søgte efter brugte..ser ud til man kan gøre nogle kup der!..det vil jeg forsøge...

Kh Astrid (og Amalie)

Anmeld

13. september 2008

tascia

Hej Astrid

Har i det godt?

den Sissel havde fra mikk-line var fra ts, og den var ligeså flot som ny, man kunne slet ikke se den var brugt, og tror jeg slap 250 pp

//Natascia (H)

Anmeld

13. september 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg syntes der er mange gode på marked :-)

Min ældste dreng + min dreng på 7 år har fra ticket from heaven

Min dreng på 3½ har fra Exit

Min dreng på 1½ har en regnbuedragt fra Molo

Og min datter har også en fra Molo

Alle er købt fra nye af, men på Ts køber jeg gerne brugt :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

14. september 2008

Assi

tascia skriver:

Hej Astrid

Har i det godt?

den Sissel havde fra mikk-line var fra ts, og den var ligeså flot som ny, man kunne slet ikke se den var brugt, og tror jeg slap 250 pp

//Natascia (H)

Hej Natascia

Ja, vi har det godt :) Jeg synes dog, det er hårdt at starte på arbejde igen. Elsker jobbet men skal lige vænne mig til den nye hverdag og at hjernen skal bruges igen ;) ... OG at Amalie skal være forkølet konstant! Men jeg skal vist ikke klage i forhold til alt det Robert og Sissel slæber med hjem. Håber I går ind i en sygdomsfri periode nu!
Jeg nyder hagesmækken ;) Håber I har fundet en plads til maleriet.

Jeg tror det ender med en flyverdragt fra ts... men synes det er meget svært med størrelsen! Om det skal være en 80 eller 86.. hvad str bruger Robert?..er de to ikke ca lige store?

Kh Astrid

Anmeld

14. september 2008

Assi

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg syntes der er mange gode på marked :-)

Min ældste dreng + min dreng på 7 år har fra ticket from heaven

Min dreng på 3½ har fra Exit

Min dreng på 1½ har en regnbuedragt fra Molo

Og min datter har også en fra Molo

Alle er købt fra nye af, men på Ts køber jeg gerne brugt :-D

Hilsen

Lotte

Hej Lotte

Tak for tippet - du får prøvet nogle mærker af med alle de skønne unger :D - herligt! Jeg vil kigge på de mærker, du nævnte.

Kh Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.