? Ang pks og aks....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2008

Hyner

Inspireret at Trold`S indlæg, kommer mit spørgsmål....

Hvis nu man fik en aftale med læge om et pks, og fødslen startede af sig selv inden.. ´Får man så et aks eller SKAL man føde selv???

Jeg fik jo aks med Emma og jeg har overvejet kraftigt om jeg skal føde selv anden gang.. Dog er jeg mest tryg ved tanken om pks, og jeg bliver mere og mere sikker på at det bliver mit ønske.. Jeg har det ikke godt med at jeg først skal ligge med veer for dernæst at få ks alligevel. Det vil bare atter engang blive en alt for stor skuffelse og hård kamp for min psyke at rejse sig igen.

Hva siger i??

Knus Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Plysbjørnen

Hyner skriver:

Inspireret at Trold`S indlæg, kommer mit spørgsmål....

Hvis nu man fik en aftale med læge om et pks, og fødslen startede af sig selv inden.. ´Får man så et aks eller SKAL man føde selv???

Jeg fik jo aks med Emma og jeg har overvejet kraftigt om jeg skal føde selv anden gang.. Dog er jeg mest tryg ved tanken om pks, og jeg bliver mere og mere sikker på at det bliver mit ønske.. Jeg har det ikke godt med at jeg først skal ligge med veer for dernæst at få ks alligevel. Det vil bare atter engang blive en alt for stor skuffelse og hård kamp for min psyke at rejse sig igen.

Hva siger i??

Knus Henriette

Øh nu kan de jo ikke rigtigt stoppe veerne når først de er der... Men derfor er spørgsmålet vel ikke mindre relevant... Men mon ikke du ville blive gjort klar til det det de kalder for et subakut ks, som er et akut ks uden at være Akutakut... for står du hvad jeg mener???

Betina

Anmeld

14. september 2008

BellaT

Jeg fik at vide (da jeg ventede Phillip og havde fået lavet en aftale om pks), at hvis fødslen gik i gang før pks-datoen, skulle jeg ringe til fødegangen og der ville blive gjort klart til et subakut ks. Som er akut fordi baby jo vil ud, men ikke rigtig akut, da der er god tid alligevel. Hmmm, den forklaring var jo ligesom Trold's:P. Knus fra Helle...

Anmeld

14. september 2008

Hyner

Ha ha ja undskyld, men hvor er i gode:))
Jeg forstod begge forklaringer(L)

Krams Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.