Hvor længe på hospitalet efter PKS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

FrkDitte

Hej,

Hvor længe bliver man på hospitalet efter et PKS? Som 1. gangsfødende?

Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Kløver

Er lige med på en kigger

Anmeld

11. januar 2011

Nadia&Daniel

Vi var 3 par som blev forældre den 25. Okt. - det var en mandag. De to andre par tog hjem onsdag og torsdag, vi kom først hjem søndag. De siger normalt at man er der 2 overnatninger, men vi skulle blive pga gulsort og fordi hun ikke tog så meget på. Så normalt 2 overnatninger. Men de sender Jer kun hjem, vist I føler Jer klar. Vi sagde vi gerne ville blive pga i blevet rådet til det.

Anmeld

11. januar 2011

Svei

FrkDitte skriver:

Hej,

Ditte

Så længe du har brug for..

Anmeld

11. januar 2011

Fru.Mäes <3

FrkDitte skriver:

Hej,

Ditte

Jeg fik PK torsdag og måtte komme hjem søndag

De ville bare meget gerne have at jeg fik lavet bummelum, inden jeg tog hjem - så de vidste at jeg kom ordentlig på toilettet

Men så længe du har brug for at ligge der - må du blive der.. De smider dig ikke bare hjem

Anmeld

11. januar 2011

FrkDitte

tænkte der måske var et minimum antal dage man blev der dels pga af den lille ny men også pga. af selve såret fra kejsersnittet, infektion og sådan..

Jeg er ikke gravid..endnu , men man har jo stadig en masse tanker og spørgsmål..

Anmeld

11. januar 2011

JonTri

I viborg er det - uanset om det er pks eller aks - 48 timer på barselsgangen. Ikke mindre. Er alt fint sendes man over på hotellet, til en overnatning... før i tiden var det vist 5 overnatninger i alt, men det er reduceret nu. 

Anmeld

16. januar 2011

Clisolka

Jeg fik et akut kejsersnit en lørdag og vi kom hjem om torsdagen. Jeg var også førstegangs - og Isabella havde lidt gulsot, så de ville gerne have vi blev der 1-2 dage ekstra for tjek.

Anmeld

16. januar 2011

Bom

Jeg fik aks en lørdag kl 23.44 og tog hjem onsdag eftermiddag, jeg var ved og tage hjem tirsdag, men ville gerne lige blive en ekstra dag, da jeg havde voldsom kvalme..

Hvorfor tænker du på kejsersnit når du ikke er gravid endnu?? Vil du ikke føde selv??

Anmeld

16. januar 2011

Maja_4000

Jeg fik pks onsdag og kom hjem lørdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.