hvorfor er det så svært at få et job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.501 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

sarahf

hej alle sammen

er der nogen der kan svare mig på hvorfor det skal være så svært at få et job.

jeg har nu gået ledig i 26 uger og derfor er jeg kommet på halv dagpenge sats. jeg vil så gerne have et arbejde lige meget hvad det er..

men har nok sendt 200 ansøgning mange af dem har jeg aldig fået svar på.

nogen der kan give mig et godt råd eller et job hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Kløver

sarahf skriver:

hej alle sammen

jeg har nu gået ledig i 26 uger og derfor er jeg kommet på halv dagpenge sats. jeg vil så gerne have et arbejde lige meget hvad det er..

der er jo desværre meget rift om jobbene, så tror da bestemt det hænger sammen, det er jo sværere at få et job, hvis amn er mange om buddet, end hvis der kun er få der ansøger, og jobsne hænger jo ikke på træerne, når de mange steder, skal spare og derfor enten har ansættelsesstop eller fyrer folk

Jeg håber da snart du finder noget

Anmeld

11. januar 2011

ekzunz

sarahf skriver:

hej alle sammen

Har du haft nogle kyndige øjne til at kigge på din ansøgning og dit cv? Det kan jo være at der er nogle ting du kunne rette til, så du får større succes.

Hvis du er tilmeldt Jobindex, så har de noget hjælp til målrettet jobsøgning og gode råd til cv mv.

Anmeld

11. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ønske, at jeg havde svaret  Jeg har selv lige gået arbejdsløs i 3 mdr. Jeg blev fyret i januar med 6 mdr.s opsigelse. Jeg nåede at søge 60 jobs inden, at jeg var heldig her i efteråret, at få en super godt job

Krydser fingre for, at du snart finder noget

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

sarahf skriver:

hej alle sammen

Akja...hvis du bare var den eneste.
Men der er tusindvis af andre som dig..og mig..og min mand...Suk!
Der er ikke andet at gøre end at blive ved, og så håbe det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

De3Guldklumper

Nææ desværre ikke.. Men vis du finder de vise sten så send dem endelig afsted her til..

Den 6 jan 11 var det 1 år siden jeg kom tilbage på barsel og jeg har stadig ikke fundet arbejde.. Jeg har fået tjekket både cv og mange af mine ansøgninger og får at vide på jobcenter og a-kassen at jeg skriver super gode ansøgninger og at de ikke forstår jeg intet høre på dem - men når der er op til 500 ansøgere til en stilling jamen så er det sgu svært at slå igennem - for hvad kigger de så på.. Og ærligt så tror jeg simpelthen at min alder (28 = voksenelev) samt 2 børn - bliver fravalgt for de skal p.t ha de billigste ind på markedet - og det er også den begrundelse jeg får hos akassen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.