30+3 og ægte kærlighed i de tidlige morgentimer <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Sikke nogle finde billeder, både af maven og alle tingene. Hvor er du sej at du sådan lige selv laver en ammepude - det kan jeg ikke ligefrem prale af, vi har fået en i gave i stedet. Men det ville nu være fedt, hvis jeg bare kunne lave et eller andet selv.. hmm måske jeg kan finde på noget meget nemt

Hvor er du sød Jeg er i gang med at lave ugler af HAMA perler, til at hænge i hans vindue! Det er jeg sikker på du kan finde ud af - skal nok smide nogle billeder, så har du en skabelon hvis du får brug for det (og har lyst til at lave det altså)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hvor er du sød Jeg er i gang med at lave ugler af HAMA perler, til at hænge i hans vindue! Det er jeg sikker på du kan finde ud af - skal nok smide nogle billeder, så har du en skabelon hvis du får brug for det (og har lyst til at lave det altså)

Det lyder fint, det vil jeg glæde mig til at se Jeg har også overvejet om jeg skulle prøve at sy noget tøj eller noget men er aldrig kommet igang med det og er virkelig bare ikke kreativ, så dejligt med inspiration.

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

AnneBJ skriver:

Det er hjemmelavede kartonfigurer

Har du selv lavet dem? Wow, de er godt nok flotte. Men øv, sådan nogle gad jeg godt ha haft

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

Øv med mareridt. det er skønt at Jørn bare er så fantastisk. Han har fået mange plusser i min bog efter hvad du har berettet efterhånden  Det er sørme dejligt for dig at have ham specielt da din graviditet jo ikke har været helt nem.

Og mht forberedelserne må jeg blot sige WOW. Det ser bare så godt ud med Kaj og Andrea og sikken fin ammepude. Jeg får helt dårlig samvittighed over at jeg ikke har fortaget noget håndarbejde selv. Hmm måske jeg skulle forsøge mig med noget uro-lavning i denne uge  

Fik du i øvrigt prøvet tranebærpillerne?

Anmeld

11. januar 2011

CA

Det ser så fint ud det hele. Rigtig flot værelse! Kaj og Andrea er da bare skønne!! Og ammepuden har jeg også været i gang med - der var kugler over det hele! Men jeg hylede ikke Ditte - men lo fordi jeg ikke kan støvsuge 

Glæder mig til at se uglerne!

Anmeld

11. januar 2011

CA

Og HURRA for skønne søde mænd! Det er altså bare skønt! Martin er også bare den sødeste og hold da op hvor han hopper og springer for mig! 

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Øv med mareridt. det er skønt at Jørn bare er så fantastisk. Han har fået mange plusser i min bog efter hvad du har berettet efterhånden  Det er sørme dejligt for dig at have ham specielt da din graviditet jo ikke har været helt nem.

Og mht forberedelserne må jeg blot sige WOW. Det ser bare så godt ud med Kaj og Andrea og sikken fin ammepude. Jeg får helt dårlig samvittighed over at jeg ikke har fortaget noget håndarbejde selv. Hmm måske jeg skulle forsøge mig med noget uro-lavning i denne uge  

Fik du i øvrigt prøvet tranebærpillerne?

Hehe jah, han er skam en dejlig én!

Glæder mig til at se hvad dit uroprojekt ender med

Jeg har ikke fundet de der tranebærkapsler endnu.. Har ikke lige overblik over hvor jeg finder en helsekostforretning, så jeg prøvede i et apoteksudsalg, da jeg alligevel skulle derind. Der fandt jeg dem ikke, men nu prøver jeg Matas imorgen..

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Det ser så fint ud det hele. Rigtig flot værelse! Kaj og Andrea er da bare skønne!! Og ammepuden har jeg også været i gang med - der var kugler over det hele! Men jeg hylede ikke Ditte - men lo fordi jeg ikke kan støvsuge 

Glæder mig til at se uglerne!

Tihi, jeg har i hvert fald lært, at næste gang (skulle der mon blive sådan en) så er det smart at lave åbning i en af enderne, istedet for midt på Men sådan bliver man jo klogere hele tiden

Det må i grunden være fedt med sådan et projekt, hvor man ikke skal rydde op efter sig selv, ganske enkelt  fordi man ikke kan

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Hehe jah, han er skam en dejlig én!

Glæder mig til at se hvad dit uroprojekt ender med

Jeg har ikke fundet de der tranebærkapsler endnu.. Har ikke lige overblik over hvor jeg finder en helsekostforretning, så jeg prøvede i et apoteksudsalg, da jeg alligevel skulle derind. Der fandt jeg dem ikke, men nu prøver jeg Matas imorgen..

ja det kan være Matas har dem - pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.