Puha, under 10 uger til termin, synes altså faktisk I har ret: det går stærkt nu! Glæder mig usigeligt til barsel men er faktisk også glad for at gå i skole... Keder mig, hvis jeg slet ikke skal i skole, men omvendt er jeg så bombet efter en skole, at jeg sover et par timer om eftermiddagen, og det funker ikke så godt, når jeg gerne skulle kunne falde i søvn om aftenen...
I nat havde jeg mareridt!! Jeg var i mine forældre hus med min mor og mine brødre. Min stedfar og Jørn var lige gået ud for at hente noget udenfor, da der lød den ene eksplosion efter den anden. Alt lyste op, og vi anede ikke hvad der eksploderede eller hvor mændene var. Jeg kan huske at jeg i drømmen skreg på dem begge to, og milisekunder inden Jørn satte sig op i sengen vågnede jeg. Var totalt rundt på gulvet, hylede og rystede og kunne slet ikke forstå hvad der sket.
Langsomt dæmrede det så, og jeg sagde han bare skulle skynde sig at sove videre, men den gik ikke.
Han ville høre hvad jeg havde drømt, og holdt om mig og nussede mig til jeg var rolig igen. Så gik vi på skift på wc, og efterfølgende blev jeg holdt i hånden og strøget beroligende over håret til jeg stille og roligt gled ind i søvnen igen! 
Hvor er det væmmeligt, med sådan nogle mareridter (hvordan bøjer man i grunden det i flertal?)
Nåh, men der er lige lidt dugfriske mavebilleder, billeder af lilleputtens værelse, og af det flamingokugleshow jeg havde gang i da jeg lavede ammepude, samt af det endelige resultat! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld