Jeg var til jdm i sidste uge og da fortalte hun at han står fast nu! Har også kunnet mærke at han har rodet meget rundt nede i bækkenet i noget tid, så passer jo fint! Men jeg har bare så mange blandede følelser om det hele lige nu...
Jeg glæder mig selvfølgelig til at se hvad han er for en lille trold
, men samtidig er jeg også SÅÅ bange for at alt skal laves om herhjemme
. Og tænk hvis jeg "glemmer" den store - det er jeg SÅ bange for, men håber ikke det bliver sådan nu hvor jeg tænker så meget over det... græder tit mig selv i søvn om aftenen, fordi jeg er så bange for netop det her, og jeg har dårlig samvittighed overfor min store pige, at jeg ikke lige kan lege det og det i øjeblikket, fordi maven er tung og jeg bare er så træt hele tiden. Føler allerede jeg svigter hende i stor grad 
Og det kan jo ske når som helst nu.. gik ind i fulde 37 uger i lørdags, og kan slet ikke bære tanken om, at jeg IKKE ved hvornår han har tænkt sig at melde sin ankomst. Jeg kan ikke planlægge noget, ikke tage ud på ture sådan rigtig alene, for tænk nu hvis.. Argh er ved at blive sindsyg.. 
Fødslen glæder jeg mig bare SLET ikke til!!! Jeg er SÅ bange for at få de smerter igen (veer - dem får man jo), og snakkede med min jdm, som bare siger at det nok går hurtigere her 2. gang.. 
Argh er bare et stort kaos indeni i øjeblikket og har så mange følelser og tanker om det hele, at jeg snart ikke kan rumme mere 
Er det mon normalt at ha det sådan her?? Hvorn har I andre det med alt det skal til at ske?? Med min første pige tænkte jeg slet ikke over alt det her, men det er jo også noget andet nu, hvor man har en i forvejen... åååh altså.. Havde lige brug for at komme ud med mine tanker og I er de eneste jeg rigtig kan gøre det overfor 
Anmeld