Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg hælder også mest til at det skal være Lina Mira...
Er nu noget spændt på hvad kæresten siger når jeg fortæller om det...
Mon ikke han også har nogle navne...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: At det måske er en pige vi får... I min familie er vi kun piger.. Der er få drenge imellem... Min mor har kun fået piger, min søster har kun fået piger... Min anden søster er jeg nu også sikker på får en pige... Jeg har ikke lige snakket med kæresten endnu om hvad navnene skal være endnu... Men har da lidt foreslag... Jeg vil rigtig gerne at Mira kommer med i navnet ligesom ved Julie Mira hvis det bliver en pige... Hvad passer bedst sammen med Mira? Drengenavne er jeg ikke lige kommet på endnu... Dertil vil jeg også rigtig gerne have et mellemnavn med... Skal lige snakke med kæresten først... Stem gerne...
At det måske er en pige vi får...
I min familie er vi kun piger.. Der er få drenge imellem... Min mor har kun fået piger, min søster har kun fået piger... Min anden søster er jeg nu også sikker på får en pige...
Jeg har ikke lige snakket med kæresten endnu om hvad navnene skal være endnu...
Men har da lidt foreslag...
Jeg vil rigtig gerne at Mira kommer med i navnet ligesom ved Julie Mira hvis det bliver en pige...
Hvad passer bedst sammen med Mira?
Drengenavne er jeg ikke lige kommet på endnu... Dertil vil jeg også rigtig gerne have et mellemnavn med... Skal lige snakke med kæresten først...
Stem gerne...
Har stemt Andet.
Synes Julie Mira og Emma Mira vil passe godt sammen.
Eller hvad med
SofieLærkeTheaVictoria
Barnepigen skriver: Har stemt Andet. Synes Julie Mira og Emma Mira vil passe godt sammen. Eller hvad med SofieLærkeTheaVictoria
Julie's kusine hedder Emma... Så det syntes jeg ikke...
Må lige tænke over de andre navne...
Syntes Lina passer bedst og er et flot navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128