Jeg har en mavefornemmelse... Der siger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn passer bedst til Mira...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.450 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Mira0911

At det måske er en pige vi får... 

I min familie er vi kun piger.. Der er få drenge imellem... Min mor har kun fået piger, min søster har kun fået piger... Min anden søster er jeg nu også sikker på får en pige... 

Jeg har ikke lige snakket med kæresten endnu om hvad navnene skal være endnu... 

Men har da lidt foreslag... 

Jeg vil rigtig gerne at Mira kommer med i navnet ligesom ved Julie Mira hvis det bliver en pige... 

Hvad passer bedst sammen med Mira? 

Drengenavne er jeg ikke lige kommet på endnu... Dertil vil jeg også rigtig gerne have et mellemnavn med...  Skal lige snakke med kæresten først... 

Stem gerne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

oo

jamen nu er det jo mænderne der giver Y-kromosomet, så det er rent faktisk dem der "bestemmer" om du får en dreng eller en pige og er altså ikke noget genetisk ved kvinderne i din familie (for alle kvinder laver kun X-kromosomer) og mænds sædceller er så genialt indrettet at de har 50% Y-celler og 50% X-celler

men med navnet...skal Mira være en del af det sagte navn? altså skal mira bruges til daglig sammen med "fornavnet"? eller skal det bare være et mellemnavn? Hvis det skal siges synes jeg Lina passer bedst med Mira

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Tjuhl skriver:

jamen nu er det jo mænderne der giver Y-kromosomet, så det er rent faktisk dem der "bestemmer" om du får en dreng eller en pige og er altså ikke noget genetisk ved kvinderne i din familie (for alle kvinder laver kun X-kromosomer) og mænds sædceller er så genialt indrettet at de har 50% Y-celler og 50% X-celler

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Men jeg har stemt Mira Lina

Anmeld

11. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Elsker navnet Lina - men det er der vist også en god grund til  

Anmeld

11. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

MoarJ skriver:

I min familie er vi kun piger.. Der er få drenge imellem... Min mor har kun fået piger, min søster har kun fået piger... Min anden søster er jeg nu også sikker på får en pige... 

Jeg vil rigtig gerne at Mira kommer med i navnet ligesom ved Julie Mira hvis det bliver en pige... 

Drengenavne er jeg ikke lige kommet på endnu... Dertil vil jeg også rigtig gerne have et mellemnavn med...  Skal lige snakke med kæresten først... 

Stem gerne... 

vil gerne lige sige det der med man kun er piger dur ikk vi er også kun piger vi er 4 drenge og 14 piger ,, og alle helt tilbage til min  mormor og min mor og mostere har fået piger føst alle sage til miig du får en pige for sådan er det i familen men næh nej der kom en dejlig dreng!

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Men jeg har stemt Mira Lina

Jeg har vidst ikke formuleret mig særlig godt... 

Det f.eks være Lina Mira - Altså at Mira er mellemnavnet... 

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

MoarJ skriver:

Jeg har vidst ikke formuleret mig særlig godt... 

Det f.eks være Lina Mira - Altså at Mira er mellemnavnet... 

Nåeh .. Okay .

Men syns stadig det skal være Lina

Anmeld

11. januar 2011

FrkT

Jeg har stemt Lina.... synes Lina Mira går fint, og Lina er det (i mine øjne) af navnene der passer bedst til Julie 

Anmeld

11. januar 2011

LenaJohansen

MoarJ skriver:

Stem gerne... 

jeg har stemt Lina.

Og det med mavefornemmelse, det havde jeg os. I min familie er der nemlig os flest piger Og min datters far har to piger i forvejen, så min mavefornemmelse sagde os pige, og det var rigtig ramt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.