Hvror lang tid tog det jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Mira0911

NilleG skriver:

3 måneder lyder godt men et halvt år.. Puha det synes jeg er lang tid synes allerede jeg er ved at mist tålmodigheden...

Jeg havde heller ikke altid tålmodighed må jeg indrømme... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Lou87

NilleG skriver:

Det var godt nok hurtigt.. Men vi har ikke haft nogen pause hvor vi brugte kondom vi er gået direkte til sagen..

Oki..
-som du selv skrev, ja så ved man det aldrig da man jo er forskellige..

MEN blot et godt råd.. LAD VÆR OG STRESS!!
Lad det komme som det kommer og dyrk regelmæssig sex..
Min gamle nabo stressede sin krop pga hun bare ville være gravid NU - og det er ikke altid det bedste.. Hun prøvede mange år og endte med at få en hundehvalp af manden som en lille trøst. (fordi de ifølge læger osv med diverse ting sku holde pause)

OG VUPTI så blev hun gravid, fordi hendes tanker var et andet sted.
Hehe... Men held og lykke og lidt baby støv sendes afsted..

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

de fleste der har svaret herinde brugte vist ikke nuvaringen:-)Men den er mildere end pillerne og forskellen er derfor knap til at registrere på det felt.Var på piller dengang selv.

1 gang-14 mdr, endte i abort,Ma

2 gang-2 år, fik min søn

3 gang- 4 mdr- endte i abort, SA

4 gang- 1 mdr-fik min datter.

Anmeld

11. januar 2011

Joan ( Smallie )

Første gang var efter jeg havde brugt p-piller og det tog 1½ år og anden gang var efter nuvaring og det tog 2 måneder.

Men der er også kun 19 måneder mellem mine børn, så min krop var klar til at blive gravid igen.

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

NilleG skriver:

Nuvaring er istedet for p-piller, tror man kan beskrive det som en elastik som man sætter op og tager ud hver 3 uge i en uge hvor man har sin men sog så sætter en ny op... Meget nemmere at styre end p-piller og skulle give mindre hormoner...

Ja folk siger jo at det sakens kan tage op til et år men synes jeg virker lidt uoverskueligt..

Nå for søren Den har jeg godt hørt om. 

Men jeg stoppede altså med p piller i september, og testede postiv i slutningen af december

Men ja, det er jo meget forskelligt, men det er bare at blive ved med at forsøge

Anmeld

11. januar 2011

pussekat

NilleG skriver:

Jeg vil høre om der er nogen i midten af tyverne som brugte nuvaring inden de beyndte at prøve... Hvor lang tid det er taget for jer før der var gevinst Ved godt det er forskelligt  fra person til person men kunne være meget sjovt at vide

hejsa

her prøve i 6 år nu og 2 sa siden år og nu her læge sige at vi må tag æg i fryste og så er det slut på det off skulle have doneræg fra start af sige læge i dec til os så vi  for æg i fryste men ved ikke hvor når vi her lyst til at få æg ud af fryste

Anmeld

11. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

jeg blev gravid en måned før vi ville begynde at prøve

Anmeld

11. januar 2011

Chr-Hei

NilleG skriver:

Jeg vil høre om der er nogen i midten af tyverne som brugte nuvaring inden de beyndte at prøve... Hvor lang tid det er taget for jer før der var gevinst Ved godt det er forskelligt  fra person til person men kunne være meget sjovt at vide

Er godt nok ikk midt i tyverne men svarer alligevel

Jeg blev gravid efter 3 forsøg.. Så forholdsvis hurtigt

Er I igang med pb `?

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

Heidi-ra skriver:

Er godt nok ikk midt i tyverne men svarer alligevel

Jeg blev gravid efter 3 forsøg.. Så forholdsvis hurtigt

Er I igang med pb `?

Hvad er pb betyder det projekt baby HVis det gør det så jeg vi har været igang siden starten af oktober..!

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

pussekat skriver:

hejsa

her prøve i 6 år nu og 2 sa siden år og nu her læge sige at vi må tag æg i fryste og så er det slut på det off skulle have doneræg fra start af sige læge i dec til os så vi  for æg i fryste men ved ikke hvor når vi her lyst til at få æg ud af fryste

jeg krydser fingre for jer at det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.