Hvror lang tid tog det jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

NilleG

Jeg vil høre om der er nogen i midten af tyverne som brugte nuvaring inden de beyndte at prøve... Hvor lang tid det er taget for jer før der var gevinst Ved godt det er forskelligt  fra person til person men kunne være meget sjovt at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Drømmen <3

første gang vi prøvede var der gevinst. og det samme med anden gang men de ente så begge i tidlig abort .

held og lykke

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

NilleG skriver:

Jeg vil høre om der er nogen i midten af tyverne som brugte nuvaring inden de beyndte at prøve... Hvor lang tid det er taget for jer før der var gevinst Ved godt det er forskelligt  fra person til person men kunne være meget sjovt at vide

1. gang knap 3 måneder... 

2. over et ½ år.. 

Anmeld

11. januar 2011

Lou87

NilleG skriver:

Jeg er 24.. var 22 da jeg blev gravid, så ved ikk om jeg dækker midten af tyverne

Men blev gravid i første forsøg og tog ingenting for at forbedre noget. ( var stoppet med mine p piller ca 4 måneder før og brugt kondom )

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

Drømmen <3 skriver:

første gang vi prøvede var der gevinst. og det samme med anden gang men de ente så begge i tidlig abort .

held og lykke

Øv øv krydser fingre for det ikke sker igen!! Det må ikke være sjovt

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

MoarJ skriver:

1. gang knap 3 måneder... 

2. over et ½ år.. 

3 måneder lyder godt men et halvt år.. Puha det synes jeg er lang tid synes allerede jeg er ved at mist tålmodigheden...

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

Lou87 skriver:

Jeg er 24.. var 22 da jeg blev gravid, så ved ikk om jeg dækker midten af tyverne

Men blev gravid i første forsøg og tog ingenting for at forbedre noget. ( var stoppet med mine p piller ca 4 måneder før og brugt kondom )

Det var godt nok hurtigt.. Men vi har ikke haft nogen pause hvor vi brugte kondom vi er gået direkte til sagen..

Anmeld

11. januar 2011

De3Guldklumper

Det tog 7 mdr og jeg var lige blevet 24 da jeg blev gravid.. Jeg tog ikke noget for at forbedre chanerne for graviditet..

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

NilleG skriver:

Hvad er nuvaring?  

Det tog os 4 mdr, det føltes som lang tid, men det er det jo egentlig ikke

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

RiUL skriver:

Hvad er nuvaring?  

Det tog os 4 mdr, det føltes som lang tid, men det er det jo egentlig ikke

Nuvaring er istedet for p-piller, tror man kan beskrive det som en elastik som man sætter op og tager ud hver 3 uge i en uge hvor man har sin men sog så sætter en ny op... Meget nemmere at styre end p-piller og skulle give mindre hormoner...

Ja folk siger jo at det sakens kan tage op til et år men synes jeg virker lidt uoverskueligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.