Flerbørnstilskud og børnepenge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Mette.

Sofia skriver:

Det kan I helt sikkert få tror jeg, det er noget med hvor meget jeres samlede indtægt er, jeg mener den max må være 260.000 årligt ca. her i Århus. Du kan se det hvis du søger på børnetilskud i Århus

Tak Det vil jeg lige undersøge, det ville da ikke være dårligt med lidt ekstra til at forkæle de små for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Sofia

Mette. skriver:

Tak Det vil jeg lige undersøge, det ville da ikke være dårligt med lidt ekstra til at forkæle de små for..

Nej sådan tænker jeg også

Anmeld

11. januar 2011

Mette.

Sofia skriver:

Nej sådan tænker jeg også

Jeg kunne se at man må have lige godt 260.000 kr., til sammen og op til 325.000, hvor den så falder procentvis, hvis indkomsten er højere end de 260.000 kr. - så, det burde bestemt være muligt for os begge to.

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg får da 2100 om månede så det vil sige 6500 hver 3 månede ...
Det er da hvad jeg får ...

Det er forskelligt afhængig af om man er enlig forsørger eller ej

Anmeld

11. januar 2011

Sofia

Mette. skriver:

Jeg kunne se at man må have lige godt 260.000 kr., til sammen og op til 325.000, hvor den så falder procentvis, hvis indkomsten er højere end de 260.000 kr. - så, det burde bestemt være muligt for os begge to.

Ja, men så står der også noget med at man ikke kan få det, hvis man får tillægsstipendium - mon det er det forsørgertillæg man får fra SU???

Anmeld

11. januar 2011

Mette.

Ja, men så står der også noget med at man ikke kan få det, hvis man får tillægsstipendium - mon det er det forsørgertillæg man får fra SU???

Hm, det er et rigtigt godt spørgsmål.. Jeg tror lige jeg prøver at ringe dem op - jeg skal nok lige skrive hvad jeg finder ud af bagefter.

Men, det kan vel nærmest ikke passe - for det er jo specifikt forældre under uddannelse, hvor begge forældre er også for man jo altid forsørgertillæg, og på den måde vil ingen jo være berettiget så. 

Anmeld

11. januar 2011

Mette.

Sofia skriver:

Dem som ved noget om det er der først imorgen igen, så jeg ringer til dem der også skal jeg nok lige give beskeden videre til dig. Men umiddelbart mente de ikke tillægsstipendier var forsørgertillæg.. Hm, det er svært at finde rundt i det.

Anmeld

11. januar 2011

Mor Til Julie<3

Sofia skriver:

Måske du har ansøgt om forhøjet sats? Det regner jeg også med at gøre, da vi begge er på SU.

Jaah, Det er lige det jeg har søgt om ...

Fik afvide jeg skulle søge alt det jeg kunne ...

Anmeld

11. januar 2011

mullesmith2

linselouise skriver:

du får 2*4.247 og ekstra 2.044 i kvartalet

næste gang er d. 20 jan.

Så du skulle modtage lige over 10000 her d. 20

Også når drengene kun er 2mdr gamle der? får jeg så en hel udbetaling?

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

mullesmith2 skriver:

Også når drengene kun er 2mdr gamle der? får jeg så en hel udbetaling?

Om de så havde været en måned fik du

De skal bare være født inden d. 1 januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.