Flerbørnstilskud og børnepenge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.769 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

mullesmith2

Nu blev jeg jo mor til Sofus og Emil her 18. Nov  Og jeg kom til at spekulere på hvornår man egentlig får udbetalt nogen børnepenge?? og er det noget med at tvillingeforældre også får noget der hedder flerbørnstilskud??

Kram til alle baby kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

afrobabies

mullesmith2 skriver:

Nu blev jeg jo mor til Sofus og Emil her 18. Nov  Og jeg kom til at spekulere på hvornår man egentlig får udbetalt nogen børnepenge?? og er det noget med at tvillingeforældre også får noget der hedder flerbørnstilskud??

Børnepengene kommer den 20. januar, april, juli, oktober. De der obligatoriske 1400 i måneden, dem får man jo til hvert barn, hvordan det ellers er, det ved jeg ikke

Anmeld

11. januar 2011

L.J.L

du får 2*4.247 og ekstra 2.044 i kvartalet

næste gang er d. 20 jan.

Så du skulle modtage lige over 10000 her d. 20

Anmeld

11. januar 2011

Laulund87

victoria2008 skriver:

Børnepengene kommer den 20. januar, april, juli, oktober. De der obligatoriske 1400 i måneden, dem får man jo til hvert barn, hvordan det ellers er, det ved jeg ikke

1400 kr? Det er 4200 kr

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Laulund87 skriver:

1400 kr? Det er 4200 kr

Ja, det er beløbet i kvartalet, nu skrev jeg jo månedlig

Anmeld

11. januar 2011

Mor Til Julie<3

Jeg får da 2100 om månede så det vil sige 6500 hver 3 månede ...
Det er da hvad jeg får ...

Anmeld

11. januar 2011

MORJESPERSEN

Hej

det der flere børns tilskul får man til tvilling nummer to nummer et får ikke... det er ca 2000kr... så du vel få udbetalt ca 10000kr hver 3 md.

Anmeld

11. januar 2011

Sofia

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg får da 2100 om månede så det vil sige 6500 hver 3 månede ...
Det er da hvad jeg får ...

Måske du har ansøgt om forhøjet sats? Det regner jeg også med at gøre, da vi begge er på SU.

Anmeld

11. januar 2011

Mette.

Sofia skriver:

Måske du har ansøgt om forhøjet sats? Det regner jeg også med at gøre, da vi begge er på SU.

Ved du hvad der skal til man kan få forhøjet sats? Vi er jo også begge på SU og ingen af os har job, så vi må jo have nogenlunde samme indkomst som jer..

Anmeld

11. januar 2011

Sofia

Mette. skriver:

Ved du hvad der skal til man kan få forhøjet sats? Vi er jo også begge på SU og ingen af os har job, så vi må jo have nogenlunde samme indkomst som jer..

Det kan I helt sikkert få tror jeg, det er noget med hvor meget jeres samlede indtægt er, jeg mener den max må være 260.000 årligt ca. her i Århus. Du kan se det hvis du søger på børnetilskud i Århus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.