2½ år, 3 MA og 4 fertilitetsbehandlinger har vi været igennem i håbet om en lille baby, men uden held
og i november, blev min mand og jeg enige om at acceptere at det nok bare ikke er meningen at vi skal have børn sammen.. 
jeg har 2 skønne børn fra tidligere, som jeg elsker over alt og som min mand har taget til sig som sine egne, så alt burde jo være perfekt.. Jeg kan bare ikke vænne mig til tanken om at jeg ikke skal have flere børn, at jeg ikke kan give min mand et barn som biologisk er hans eget
Jeg drømmer om børn og babyer hver nat og om dagen fylder det også bare SÅ meget i mit hoved og jeg græder dagligt
og det gør det ikke bedre at jeg i mit arbejde, konstant bliver påmindet om det (arbejder i en Ønskebørn butik) jeg er endda begyndt at kigge på jobnet efter nyt arbejde, til trods for at jeg har de dejligste kollegaer og fede arbejdstider... ja selv chefen er fantastisk..
Med min forstand ved jeg jo godt at det at vi har 2 dejlige børn er fantastisk og meget mere end andre har, men.. åhhhh det er bare SÅ fuc... svært
Kunne godt tænke mig ar høre fra andre som har måtte opgive drømmen om en baby, hvad gjorde i for at komme videre?? og hvor lang tid gik der før i accepterede det??
Det skal lige siges at min mand har nedsat sædkvalitet, men at jeg to gange er blevet naturligt gravid alligevel, så det kan altså lade sig gøre..
Mange siger at jeg bare skal glemme det og fokusere på noget andet, så skal det nok komme, men så får jeg det bare dårligt med mig selv, for jeg KAN ikke glemme det, og så er det måske min skyld at der ikke sker noget..
ARGHHH det er sku svært
Anmeld