Natteroderi - igangsættes fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

mimse

Sikke dog dejligt at høre! Glæder mig meget på dine/jeres vegne! STORT held og lykke!!!   

Måske vi får lov at dele dag. Jeg skal til undersøgelse på Skejby i morgen og forventer at blive sat i gang torsdag, hvor jeg er præcis 14 dage over tid, eller en af de nærmeste dage herefter...

Pøj pøj på fredag!

Mange hilsener

Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

Ih hvor spændende! Vil tænke på dig i weekenden, og glæde mig til FB, billeder og en PB så du kan tilføjes fødselslisten!

Hepper sammen med Pia

Anmeld

11. januar 2011

Kats

Hej Iben. Hvor er det spændende! Altså selvfølgelig ikke det med, ikke at kunne sove 
Men derimod er det jo vildt spændende og fantastisk, at du nu ved, at du bliver mor inden weekenden er ovre! Tænk engang!
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med fødslen og glæder mig til at høre nærmere og måske se et billede af dit lille pus!

Knus Kats

Anmeld

11. januar 2011

Kit

Hej Iben.

Jamen, det er jo lige om lidt. Sender en masse vestøv afsted til dig og hepper!

for at alt går nemt og hurtigt. God ve-arbejdslyst.

Kit

Anmeld

11. januar 2011

Riksen

Ej, hvor er det spændende! Nu sker der virkelig noget med de længe ventede bebser! Hvor må det være rart at vide mere præcist, hvornår I bliver forældre.

Glæder mig til at læse din FB og se billeder af jeres guldklump, når den tid (snart!) kommer.

- Rikke

Anmeld

11. januar 2011

IAH

Tusind tak alle sammen for heppekor, vestøv etc ... 

Jeg faldt i søvn umiddelbart efter jeg havde lavet indlægget. Skulle lige have nervøsiteten ud af kroppen. Nu er det bare dejligt at kende det præcise starttidspunkt.

Nu mangler jeg alle de sidste småting, som jeg har udsat flere gange... pakke taske, hænge et billede og en hylde op ved tremmesengen og vaske det allersidste babytøj. Det kan jeg gå og nusse med i fred og ro.

Jeg ved ikke, hvorfor det lige er klokken 17 jeg igangsættes. Jeg tror det var fordi min egen læge/jordemoder gerne skulle være på vagt dér.

Men alt i alt glæder jeg mig bare!!

Knus

(Forresten - royal sladder: Fødselslægen fortalte med en vigtig mine, at det havde virket med to stikpiller i sidste weekend for en mor til tvillinger. Nu regner jeg så med at de holder den royale fødestue klar til mig og at jeg kan nøjes med én pille!)

Anmeld

11. januar 2011

CamiRon

Diana... skriver:

Jeg tror det er fordi han er lidt lille. 

Åhh ja når nu jeg læser det igen kan jeg jo godt se at det må være derfor!

Hvordan går det med dig - er du ikke snart igang med den fødsel??

Anmeld

11. januar 2011

Marco2

Uhhh det bliver spændende på fredag Iben.

Hvis ikke han startet "showet" selv inden …

Men ja, lidt underligt at tænke at du er mor inden ugen er omme. MEn vel også en rigtig god følelse. Og I har jo alt klart så baby kan jo bare komme an.

AG

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

IAH skriver:

Nu mangler jeg alle de sidste småting, som jeg har udsat flere gange... pakke taske, hænge et billede og en hylde op ved tremmesengen og vaske det allersidste babytøj. Det kan jeg gå og nusse med i fred og ro.

Men alt i alt glæder jeg mig bare!!

Det er da bare super dejligt for dig at vide hvornår du skal i gang og have tid til at nusse lidt med det sidste i denne uge. jeg er ret misundelig og glæder mig rigtig meget til billeder og FB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.