Natteroderi - igangsættes fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

IAH

Hej med jer..

Klokken er... ja jeg ved ikke hvad og jeg sover ikke.. men det har også været den underligste dag. En af dem, jeg kommer til at huske! Og bare rolig, der er ikke sket noget slemt!

Var til endnu en vækstscanning i går. Det hele så fint ud, bortset fra at han stadig er lidt pjevset i det (ca. 2900 gram - jeg er 39+6 i dag).

Lægen undersøgte også, om jeg havde åbnet mig, hvilket jeg havde. Så nu ville hun sgu sætte fødslen i gang. Og jeg er ikke engang nået at blive utålmodig (ligesom alle jer andre ). Så fredag klokken 17 står jeg for skud. De starter med en stikpille og håber det er nok til at provokere veerne frem.

Nu er der heeelt stille herhjemme og jeg føler mig fuldstændig mutters alene. Tænk, inden weekenden er ovre er jeg mor for første gang. Jeg er både vildt panisk og meget glad, og fuldstændig ude af stand til at falde i søvn. Lidt som at skulle giftes, bare meget bedre.

Knus Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Diana...

Ihh hvor spændende, jeg kan godt forstå du ikke kan sove der må gå en masse tanker igang når man ved præcis hvad dag det sker på. Hvor er det bare spændende. 

Er det ikke lidt sent de vil sætte dig igang? altså tidspunktet. 

Glæder mig til at høre mere og  for at det bare går som det skal. 

HEP HEP HEP til dig. 

Knus Diana

Anmeld

11. januar 2011

CamiRon

Dejlligt for dig at du snart får din lille baby ud!  Det bliver fantastisk!

Bliver du sat igang fordi du har åbnet dig eller fordi du på fredag er over termin? Hvor meget har du åbnet dig?

Ja undskyld mine ? men jeg er sgu efterhånden en smule utålmodig efter at se min egen lille bebs.  Hihi.

Anmeld

11. januar 2011

Diana...

CamiRon skriver:

Dejlligt for dig at du snart får din lille baby ud!  Det bliver fantastisk!

Bliver du sat igang fordi du har åbnet dig eller fordi du på fredag er over termin? Hvor meget har du åbnet dig?

Ja undskyld mine ? men jeg er sgu efterhånden en smule utålmodig efter at se min egen lille bebs.  Hihi.

Jeg tror det er fordi han er lidt lille. 

Anmeld

11. januar 2011

piadas

Ih, hvor spændende!

Vi skal altså også snart have gang i nogle flere fødsler herinde - vi er sgu lidt træge i det!

Jeg samler et heppekor til på fredag!

Forresten kender jeg alt til ikke at kunne sove om natten! I weekenden sad jeg ved computeren mellem kl. 4 og 6, fordi jeg ikke kunne sove - og da havde jeg allerede rodet rundt i sengen i en times tid. Til sidst gav jeg op! Æj, det bliver dejligt at kunne sove ordentligt igen - eller altså lige bortset fra, at der kommer en lille bebs, som vækker en hele tiden! Men jeg kan godt forstå, du er spændt - det er altså også vildt at tænke på, at i weekenden bliver I forældre!

Held og lykke på fredag!

Anmeld

11. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ej hvor dejligt, held og lykke på fredag.

Anmeld

11. januar 2011

DK

Uhh hvor spændende!! Jeg troede ellers det var dig der havde oprettet den der fødselstråd anonymt den anden dag! Men det var det så ikke, jo!

Jeg kan godt forstå at du er spændt! Jeg håber at veerne bare kommer præcist som de skal på fredag (eller inden!?) Uhh hvor er det spændende! Piadas har ret i at det er alt for trægt med babyer herinde! Er der ikke kun 4-5 stykker som har født indtil nu? Og det er d. 11!!

Jeg satser på at Bimmeren kan dele fødselsdag med jeres baby på fredag så! D. 14.1 er sådan en pæn dato! Og så lige op til weekenden! Så praktisk!

Hmm... det ser ud som et generelt problem herinde, ikke at kunne sove mellem 4 og 6. Jeg vågner STENSIKKERT mellem 4 og 5 hver eneste dag! Jeg skal sådan set ikke tisse, men har fundet ud af at hvis jeg går ned i køkkenet og spiser en mad...... så er det meget nemmere at falde i søvn igen bagefter! Jeg tror simpelthen bare at jeg er sulten!

Anmeld

11. januar 2011

CA

Hold da op! Jamen, jeg troede egentlig, at vi havde termin samme dag? D. 14.1? Er du blevet rykket? Hvad er grunden til at du allerede blir sat i gang? 

Ihh hvor er det altså bare spændende med sådan en lille en der snart titter frem Kan godt forstå du er spændt! Held og lykke med det hele

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

Ej hvor dejligt for dig at vide hvornår det skal ske. Er lidt misundelig :-) Håber alt går rigtig godt og glæder mig meget til at høre om det hele når det er overstået. 

Pøj pøj med det. Vil tænke på dig over weekenden

Anmeld

11. januar 2011

Moaaar <3

for at ALT går som det skal.. hvor bliver det spændende....det er jo liiiiige om lidt

Glæder mig til at læse FB og se billeder .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.