twinboys skriver:
Det må du gerne men tør ikke springe på vægten, da jeg ikke har fulgt noget program i denne uge... 3 fødselsdage, 1 reception og 1 barnedåb... så har klart taget på... Så imorgen er jeg på igen.... og ja i weekenden skal jeg på hotelophold så ikke den bedste uge at tro på noget stort... Men ja jeg er klar igen imorgen...Tak fordi du spurgte... Hvordan hos dig???
MAjbritt
Det gik overraskende godt selvom jeg har "syndet" lidt. Minus 1,5 og det havde jeg ikke lige regnet med. Men det er klart et motivationsboost når det går lidt hurtigt i starten. Har dog stadig ikke kastet mig ud i de helt store opskrifter/retter... Fik dog fået ny inspirationshæfte idag hvor der er nogle ting der lige skal prøves. Det skal ikke være for kompliceret her i starten, så står min hjerne af... hehe.
Ja det er ikke nemt, når man skal noget hele tiden og pisse svært at begrænse sig når man har gæster selv. Havde et stk chokoladekage der nærmest skreg på mig, da vore gæster var gået... måtte dog nøjes med et mikrostykke.
Ja det er altså ikke for at snage jeg spørger... man kan bare altid bruge lidt hjælp og nogle, der står samme situation, når man kaster sig ud i sådan noget.
Pøj pøj med det
Anmeld