Må da lige blære mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

twinboys

Dansker i England skriver:

Super flot.  Tillykke

Takker... weeeeeeeeeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Betteisen

twinboys skriver:

Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw også på ww

Jepsen...men jeg har også noget at smide af. Nu må vi se næste gang hvad der er sket. 1 kg ville være godt

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

Jepsen...men jeg har også noget at smide af. Nu må vi se næste gang hvad der er sket. 1 kg ville være godt

Smiler ja det er fedt når der sker noget på vægten... Jeg vejer mig mandag hjemme og der sagde vægten minus 2,1kg men om tirsdagen hos ww sagde den minus 2,7kg... glæder mig allerede til mandag morgen skal dog til barnedåb på søndag men ja nu må vi se hvad dagen bringer...

Majbritt

Anmeld

13. januar 2011

Betteisen

twinboys skriver:

Smiler ja det er fedt når der sker noget på vægten... Jeg vejer mig mandag hjemme og der sagde vægten minus 2,1kg men om tirsdagen hos ww sagde den minus 2,7kg... glæder mig allerede til mandag morgen skal dog til barnedåb på søndag men ja nu må vi se hvad dagen bringer...

Majbritt

Det fine ved ww er at man selv kan lave plads til, at skeje lidt ud... Har prøvet de danske vægtkonsulenter og til sidst var jeg ved at brække mig af grøntsager. Det virkede, men synes det var meget stramt program og de underlige "gode" ting man kunne lave smagte ikke mig.

Jeg har dog stadig svært ved lige at regne point´sene ud... især hvis jeg laver fx en kødsovs.  Men det kommer nok.

Anmeld

13. januar 2011

Chewy

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeee 1. uge vægttab på 2,1kg....

Majbritt

SÅÅÅÅÅÅ FLOOOOT!!!

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

Betteisen skriver:

Det fine ved ww er at man selv kan lave plads til, at skeje lidt ud... Har prøvet de danske vægtkonsulenter og til sidst var jeg ved at brække mig af grøntsager. Det virkede, men synes det var meget stramt program og de underlige "gode" ting man kunne lave smagte ikke mig.

Jeg har dog stadig svært ved lige at regne point´sene ud... især hvis jeg laver fx en kødsovs.  Men det kommer nok.

Så endelig spørg så kan jeg måske hjælpe dig...

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

Chewy skriver:

SÅÅÅÅÅÅ FLOOOOT!!!

Ja weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

13. januar 2011

Betteisen

twinboys skriver:

Så endelig spørg så kan jeg måske hjælpe dig...

Jamen lad mig tage et eksempel fra igår aftes.

Jeg lavede farsbrød af ca 1 kg flæskefars 3-7 %.

Tilsatte 1 æg, 1 peberfrugt, ½ dl minimælk, 3 små gulerødder og 3 fed hvidløg.

Selvom jeg kun fik 1/6 del af en lille franskbrødsform vejede det lidt over 400g. Dertil fik jeg 100g kogte basmatiris. Hvon regner man lige den ud uden at skulle regne alt fra starten af???

Anmeld

13. januar 2011

Betteisen

Betteisen skriver:

Selvom jeg kun fik 1/6 del af en lille franskbrødsform vejede det lidt over 400g. Dertil fik jeg 100g kogte basmatiris. Hvon regner man lige den ud uden at skulle regne alt fra starten af???

Jeg ved bare at jeg ikke har fået 400g kød... det må veje mere når det er tilberedt

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

Betteisen skriver:

Hejsa med dine ris har du spist for 10 points...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.