Min Store dejlige datter bliver 4 år idag.....så vi sku holde fødselsdag idag både i børnehaven og herhjemme. Men da Mille og jeg var færdig i børnehaven sku vi lige hente Viktor, et blad ramte hendes hår og jeg ville lige børste det væk men pige skreg..... og det ku jeg jo ik forstå for jeg rørte hende næste ik så jeg kiggede lige i hendes hår....>( det var en blodklat på str med en 5er hel sort.... ok tænker jeg og spørger mille og hva der er sket, hun fortæller så at en pige i bh. havde stukket hende med en blyant... WHAT tænker jeg bare lige i hoved også lige i baghoved..... jeg blir temmelig vred og ringer til børnehaven men der er der ik nogen der har set noget til det.... så nu har mille brugt det meste af sin aften på skadestuen.... også lige på hendes fødselsdag... nu er hun blevet renset og limet og nu sover hun.... så nu ska børnehaven bare få på mandag....
ved godt de ik har for mange hænder men det er ik første gang at det barn har været på nogen af de andre børn så måske de sku være en smule mere obs på hende....
Go weekend pige.
Knus fra Lene, som ska holde fødselsdag igen imorgen for Mille(L)
Anmeld