total chok til moren.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2008

Lene76

Min Store dejlige datter bliver 4 år idag.....så vi sku holde fødselsdag idag både i børnehaven og herhjemme. Men da Mille og jeg var færdig i børnehaven sku vi lige hente Viktor, et blad ramte hendes hår og jeg ville lige børste det væk men pige skreg..... og det ku jeg jo ik forstå for jeg rørte hende næste ik så jeg kiggede lige i hendes hår....>( det var en blodklat på str med en 5er hel sort.... ok tænker jeg og spørger mille og hva der er sket, hun fortæller så at en pige i bh. havde stukket hende med en blyant... WHAT tænker jeg bare lige i hoved også lige i baghoved..... jeg blir temmelig vred og ringer til børnehaven men der er der ik nogen der har set noget til det.... så nu har mille brugt det meste af sin aften på skadestuen.... også lige på hendes fødselsdag... nu er hun blevet renset og limet og nu sover hun.... så nu ska børnehaven bare få på mandag....

ved godt de ik har for mange hænder men det er ik første gang at det barn har været på nogen af de andre børn så måske de sku være en smule mere obs på hende....

Go weekend pige.

Knus fra Lene, som ska holde fødselsdag igen imorgen for Mille(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

linemus

Ej, hvor synd for hende! kan godt forstå du er gal.

Håber I får en god weekend og fødselsdagsfest imorgen. Et stort tillykke med hende :)

Knus Line

Anmeld

13. september 2008

bette

ej sikke da noget.. :S det må da have gjort nas

Anmeld

13. september 2008

Loggidut

hvad for noget?

tilykke med Millepigen lige først her!

men har de ikke opdaget at hun er blevet stukket med en blyant?

jeg fatter ikke rigtig en lyd her...jeg havde dælme endevendt børnehaven til jeg fandt en der kunne fortælle mig hvorfor ingen har opdaget det...har Mille ikke fortalt noget til de voksne?

>(

det kan da slet ikke passe?

hmmm......er hun ok igen?

Anmeld

13. september 2008

Nadi

Først tillykke med din store pige :)

Men stakkels stakkels Mille! Hvor synd for hende, håber ikke hun var alt for ked af at have sådan en fødselsdag.

Og helt seriøst hvad sker der får børnehaven, kan godt fordtå de får på mandag. De burde da ta en seriøs snak med pigens forældre! Nøj hvor bliver jeg sur over sådan noget. Håber virkelig der bliver taget hånd om sagen.

Og jeg håber Mille havde en god dag trods alt!

-Nadia

Anmeld

13. september 2008

Lene76

hej Piger og tak.....:)

Mille havde en go dag tros turen til skadestuen, den alder hun har fået er gaverne jo det vigtigste og dem var der masser af... hun hun var tilfreds men sur på hende pigen fordi hun lavede hul i hendes hoved. Men hun tager det mega pænt, jeg ska lige ha fat i børnehaven mandag.... min siger godt nok at han nok ska sige noget men han er jo en mand og det er ik altid han husker tingene så når jeg nu har fået puttet min dpunger mandag så får de lige en opkald af moren.....;)

Med en krav om at der blir gjort noget ved hende pige da det jo ik er første gang så, kan det godt være at de osse kun har 2 arme og 2 ben de gogger derover men et problembarn som hende ska bare være under opsyn.... syntes i det er for meget forlangt(?)

Go weekend.

Knus Lene

Anmeld

13. september 2008

Nadi

syntes i det er for meget forlangt(?)

Absolut ikke! Jeg synes du skal forlange at de holder eksra øje med hende og hvis det ikke bliver bedre så bliver de nødt til at ta en snak med hendes forældre. Så nej det synes jeg ihvertfald ikke!

Anmeld

13. september 2008

heaven

Nadi skriver:

syntes i det er for meget forlangt(?)

Absolut ikke! Jeg synes du skal forlange at de holder eksra øje med hende og hvis det ikke bliver bedre så bliver de nødt til at ta en snak med hendes forældre. Så nej det synes jeg ihvertfald ikke!

forældrene kan jo ligesom ikke gøre noget direkte, når de ikke er der.... men ja, de skal INFO om at situationen skal ændres, og hvad bekymringen går på....

Så ja - pæd må holde ordenlig øje, det andet duer ikke!!!!!

Jannie

Anmeld

13. september 2008

linemus

Synes bestemt heller ikke det er for meget forlangt. Hun kunne jo gjort frygtelig skade på Mille, og hvem er næst? Forældrene skal da også informeres af børnehaven - jeg ville i hvert fald gerne vide, hvis Sebastian gjorde sådan noget.

Godt hun havde en god dag alligevel :) Hvad fik hun i gave? Har selv en fødselar på tirsdag, men er nok mere nysgerrig end mangler gode idéer (det er jo ligesom ved at være for sent nu).

Knus Line

Anmeld

13. september 2008

Lene76

Milles gaver....

1 pony som hendes babydukker kan ride på, ridetøj og stald til krikken;)
1 vinter jakke, hallo kitty hue og vanter
hallo kitty bluse og bukser
1 drenge babydukke + 1 sæt tøj og en masse tilbehør til babyen
en fleece trøje og cowboy nederdel
Penge
Vinterstøvler fra ecco

så lidt blev det da til......

Men sebastian har vel nogle helt andre ønsker fordi han er en dreng..... hva ska i gi ham????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.