Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: det er en god ting hvis man vil tabe sig og man ikke får lyst til slik og chips.. er selv meget stor efter jeg spiser 6gange om dagen får jeg ikke lyst til de ting mere og det hjælper jo på vægt tabet og ved det er kedeligt af lave mad til sig selv men det er tit vigtigt så man får de ting ind i kroppen man har behov for
det er en god ting hvis man vil tabe sig og man ikke får lyst til slik og chips.. er selv meget stor efter jeg spiser 6gange om dagen får jeg ikke lyst til de ting mere og det hjælper jo på vægt tabet
og ved det er kedeligt af lave mad til sig selv men det er tit vigtigt så man får de ting ind i kroppen man har behov for
1000 taaak
Nu må jeg prøve mig frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TR skriver: 1000 taaak Nu må jeg prøve mig frem
det var så lidt
håber du får held med det
B&J skriver: det var så lidt håber du får held med det
Taaak ..
- Nu har jeg lige været en tur til zumba hold op hehe det var min første gang hehe
TR skriver: Taaak .. - Nu har jeg lige været en tur til zumba hold op hehe det var min første gang hehe
hihihihihi... håber du nød det jeg har dog aldrig prøvet zumba... men jeg er i motion center hver anden dag og det giver da lidt eller meget
Jeg tager et æble, en banan og en mandarin og skærer det i tern. Tager 5 gram mørk chokolade og blander sammen med og så 1 dl. cheasy vanilie 0,1%. Nam nam siger jeg bare
Lullaby skriver: Jeg tager et æble, en banan og en mandarin og skærer det i tern. Tager 5 gram mørk chokolade og blander sammen med og så 1 dl. cheasy vanilie 0,1%. Nam nam siger jeg bare
Det lyder godt
Macrolf skriver: Prøv www.madlog.dkDer kan du nemt holde styr på hvor mange kcal du indtager og der er mange gode opskrifter Rikke - som har tabt 7,8 kg siden 1 december
Prøv www.madlog.dkDer kan du nemt holde styr på hvor mange kcal du indtager og der er mange gode opskrifter Rikke - som har tabt 7,8 kg siden 1 december
Taak
Og tillykke med dit vægttab det er super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128