Gentagende aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

twinboys

lisbeth2910 skriver:

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Mormilla

lisbeth2910 skriver:

Det er lige sådan nogen erfarringer jeg søger. Det vil sige at det virker for dig??!! Så er der håb forude. Jeg orker nemlig slet ikke og forsøge hvis der ikke findes nogen som det har fungeret for.  

Jeg er ligeglad med at skulle sikke mig i maven - det er jeg vantil efter 11 gange homonbehandling for at få de 2 mirakler vi allerede har.......

Tak for dit svar der lige gjore mig meget mere positiv

Det er lidt svært at sige om det virkede for mig da det er den første graviditet jeg prøver det i. Men jeg tror at det gør. Det gir en del mening det med at min søn at det var en blodprob i moderkagen. Der var vi bare heldig tror jeg... Så jeg er meget glad for at jeg får blodfortyndene denne gang.

Er meget glad for at høre at du er mere positiv

Men du er velkommen til at skrive hvis der er noget du vil spørger om...

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Jeg vil da lige give dig et trøsteknus og vide sig at du ikke er den eneste, der har et problem med at holde på fostrene.
Mit skyldes så noget andet, men jeg synes du skal se min tråd, og ikke andet så for at du kan se, at der kan være håb forude.

Kærligst
Sussie

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Anmeld

11. januar 2011

oo

åh nej Lisbeth!!! at du er kommet igennem 5 aborter fatter jeg slet ikke nu ved de da i det mindste hvad de MÅSKE kan gøre for at hjælpe dig og barnet, hvis det sker igen. Men jeg tænker også, at dine piger er mirakler

Anmeld

11. januar 2011

LISBETH:-)

SussieThyssen skriver:

Jeg vil da lige give dig et trøsteknus og vide sig at du ikke er den eneste, der har et problem med at holde på fostrene.
Mit skyldes så noget andet, men jeg synes du skal se min tråd, og ikke andet så for at du kan se, at der kan være håb forude.

Kærligst
Sussie

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Ak ja du har da sørme også været dit igennem........... dejligt at der kan være håb. Jeg har nu også det problem at jeg ikke bare kan blive gravid. Så vi må se om det nogensinde sker igen.............

Anmeld

11. januar 2011

Tjuhl skriver:

åh nej Lisbeth!!! at du er kommet igennem 5 aborter fatter jeg slet ikke nu ved de da i det mindste hvad de MÅSKE kan gøre for at hjælpe dig og barnet, hvis det sker igen. Men jeg tænker også, at dine piger er mirakler

Næææh jeg fatter det heller ikke, men jeg er vel det man kan kalde psykisk robust........... Synes ihvertfald det ordsprog med det der ikke slår en ihjeld gør en stærkere passer meget godt på mig.

TRO mig jeg takker de højere magter hver dag for at jeg har fået mine 2 piger...........

Anmeld

11. januar 2011

aarhusmor

Hej, jeg har haft 31 spontane ufrivillige aborter. Dog heller ikke af samme årsag. Men jeg har også fået en søn SÅ det kan lade sig gøre. Man skal bare kæmpe for det.

Det er rigtigt at albyler/kodimagnyler kan hjælpe på dit problem og jeg kender andre i samme situation som dig - som i øvrigt også er forældre nu. Prøv at søge på "enheden for gentagneaborter" og meld dig ind. Prøv at snakke med hende der har samme navn som mig, efterfulgt af 1975

Knus

Pernille

Anmeld

11. januar 2011

aarhusmor skriver:

Hej, jeg har haft 31 spontane ufrivillige aborter. Dog heller ikke af samme årsag. Men jeg har også fået en søn SÅ det kan lade sig gøre. Man skal bare kæmpe for det.

Det er rigtigt at albyler/kodimagnyler kan hjælpe på dit problem og jeg kender andre i samme situation som dig - som i øvrigt også er forældre nu. Prøv at søge på "enheden for gentagneaborter" og meld dig ind. Prøv at snakke med hende der har samme navn som mig, efterfulgt af 1975

Knus

Pernille

31 hold da helt kæft det var ikke så lidt, men det er da bare fantastisk at du så har fået en søn. Puha jeg synes jeg er stærk men 31 tror jeg sku ikke jeg havde kunne magte. Du må have en stærk vilje - det har jeg vel egentlig også, men alligevel 31 det er sku sejt du alligevel har orket og fortsætte. Når så man sidder med sit barn i armene, så giver det hele jo alligevel mening og så har det været alle kampene værd.

Tak for tippet jeg vil straks forsøge og finde det

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

lisbeth2910 skriver:

Ak ja du har da sørme også været dit igennem........... dejligt at der kan være håb. Jeg har nu også det problem at jeg ikke bare kan blive gravid. Så vi må se om det nogensinde sker igen.............

Det håber jeg så inderligt for dig søde.

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen skriver:

Det håber jeg så inderligt for dig søde.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.