Gentagende aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.609 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

LISBETH:-)

Hejsa,

Nu har jeg lige aborteret for 5. gang - suk suk

De mener så på sygehuset at jeg abortere fordi jeg danner blodpropper i underlivet som gør at blodtilførslen til moderkagen bliver stoppet, og ja så dør fosteret. Jeg har denne gang, som andre gange set hjerteblink, så det vil jo gerne blive til noget, men min krop stopper det så.

Lægerne vil så forsøge, hvis jeg skulle være så heldig og blive gravid igen, og give mig blodfortyndende medicin i små doser fra den dag jeg har testet positiv. Er der andre der har prøvet med blodfortyndende medicin med et positivt resultat?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Miss.Sunshine

lisbeth2910 skriver:

Hejsa,

De mener så på sygehuset at jeg abortere fordi jeg danner blodpropper i underlivet som gør at blodtilførslen til moderkagen bliver stoppet, og ja så dør fosteret. Jeg har denne gang, som andre gange set hjerteblink, så det vil jo gerne blive til noget, men min krop stopper det så.

Lægerne vil så forsøge, hvis jeg skulle være så heldig og blive gravid igen, og give mig blodfortyndende medicin i små doser fra den dag jeg har testet positiv. Er der andre der har prøvet med blodfortyndende medicin med et positivt resultat?????

Vil bare sende dig en kæmpe selvom jeg ikke ved en pind om det

Anmeld

10. januar 2011

Miss.Sunshine skriver:

Vil bare sende dig en kæmpe selvom jeg ikke ved en pind om det

Tak

Anmeld

10. januar 2011

Maalene

Åhh, hvor må det bare være skide hårdt - og hvor er det altså bare så MEGA uretfærdigt

Har heller ikke en klap forstand på det - vil bare ønske dig alt det bedste og at det lykkes jer at få endnu en lille guldklump med hjælp fra det blodfortyndende medicin

Anmeld

10. januar 2011

Maalene skriver:

Åhh, hvor må det bare være skide hårdt - og hvor er det altså bare så MEGA uretfærdigt

Har heller ikke en klap forstand på det - vil bare ønske dig alt det bedste og at det lykkes jer at få endnu en lille guldklump med hjælp fra det blodfortyndende medicin

Tak for det!!!!  Ja det er hårdt, men jeg priser mig bare lykkelig for at jeg har fået mine 2 dejlige piger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det fik jeg også af vide på sygehuset at jeg skulle være meget meget glad for.....

Anmeld

10. januar 2011

merle2010

ej hvor forfærdeligt du får lige en kæmpe krammer vidste da ikke at i allerede var gået igang med at få baby igen..

men for at det lykkedes for jer..

Anmeld

10. januar 2011

Maalene

lisbeth2910 skriver:

Tak for det!!!!  Ja det er hårdt, men jeg priser mig bare lykkelig for at jeg har fået mine 2 dejlige piger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det fik jeg også af vide på sygehuset at jeg skulle være meget meget glad for.....

Ja, det er jo bare fantastisk at I trods det er blevet velsignet med 2 dejlige piger - selvom ønsket om den 3. lille guldklump er rigtig stort, er det nemmere at komme videre, eller hvad man skal sige - uden det lyder forkert...

Men derfra og så til at acceptere og forstå, at I skal alt dette igennem - der er langt... Synes det er så uretfærdigt, at vi som så brændende ønsker det skal kæmpe sådan - mens andre, som beskytter sig og egentlig ikke vil have børn - ja de bliver gravide ligeså let som ingenting...

Det er ikke altid til at forstå - man må bare håbe der er en mening med alt dette nonsens

Anmeld

10. januar 2011

Najsen86

ved desværre ikke noget om det, men ville alligevel lige sende dig et

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

lisbeth2910 skriver:

Hejsa,

jeg har os mistet 5 gange. lige nu er jeg gravid med mit andet barn. denne gang fandt de ud af ved blodprøver at jeg har nemt ved at få blodpropper. så de tror at det er derfor at jeg har mistet så mange gange. plus min søn blev taget med aks pga han havde tabt sig. da han kom ud var der en klump i  moderkagen de mener nu at det var en blodprop der var i den. dejligt at han havde det godt og kun var lille. men denne gang får jeg blod fortyndene det er lidtt dyrt og man skal stikke sig i mave hver dag. men det er det hele vær!!! jeg er nu i uge 28 og bliver scannet hver 4 uge for at de kan holde øje med hande. men du må jo skrive hvis du har nogen spørgsmål... held og lykke 

Anmeld

10. januar 2011

merle2010 skriver:

ej hvor forfærdeligt du får lige en kæmpe krammer vidste da ikke at i allerede var gået igang med at få baby igen..

men for at det lykkedes for jer..

Det var hellet ikke med vilje  Har været igennem 11 gange fertilitetsbehandling for at få de 2 dejlige piger vi har. Så troede slet ikke jeg kunne blive gravid helt af mig selv.... eller ja du ved hvad jeg mener.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.