Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sofia88 skriver: Mit dankort er heller ikke altid liiige begejstret for mig UPS Jamen det lyder sgu til at være nogle fair priser! Hvem der bare havde penge til at købe det hele LIGE NU SUK Ved du hvor meget det nogenlunde vil koste at sende friis tasken med guld?
Mit dankort er heller ikke altid liiige begejstret for mig UPS
Jamen det lyder sgu til at være nogle fair priser! Hvem der bare havde penge til at købe det hele LIGE NU SUK
Ved du hvor meget det nogenlunde vil koste at sende friis tasken med guld?
Hmm.. er ikke sikker faktisk..Men hvis vi siger 15 kr til os hver så tror jeg det er sådan nogenlunde dækket.. ??
Og ja synes også det er fair nok, vil jo godt give et godt tilbud, men heller ikk forære det væk hihi.Du vender jo bare tilbage hvis du kommer til penge, så må vi håbe det stadig er der..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mialt skriver: 500 for sættet
500 for sættet
Det koster 1400 fra nyt..Som skrevet øverst sælger jeg kun dkny tingene for rette pris, ellers beholder jeg det hellere selv Så 500 er altså for lavt!
SD21 skriver: Uhh, det er altså et meget fristende sæt ! Hmm. Jeg ved sq ikk hvad jeg kan tillade mig at byde :b Kæresten holder jo på pengene
Uhh, det er altså et meget fristende sæt ! Hmm. Jeg ved sq ikk hvad jeg kan tillade mig at byde :b Kæresten holder jo på pengene
Hehe ja det fristede også mig til og købe det, så forstår dig godt som skrevet til hende oppe over som har budt 500, så er det ihvertfald for lidt.. så vil jeg hellere selv beholde det, da det jo er 1400 fra nyt!..Og du må da bare lige forkæle kæresten lidt med noget message eller lign, så ska han da nok punge lidt ud hihi...
Lou87 skriver: Hmm.. er ikke sikker faktisk..Men hvis vi siger 15 kr til os hver så tror jeg det er sådan nogenlunde dækket.. ?? Og ja synes også det er fair nok, vil jo godt give et godt tilbud, men heller ikk forære det væk hihi.Du vender jo bare tilbage hvis du kommer til penge, så må vi håbe det stadig er der..
Vil meget gerne give 115 for kr i alt for friis tasken med guld
Super god pris.
Vil du sende mig en privat besked med bank oplysninger, så overføre jeg med det samme
sofia88 skriver: Vil meget gerne give 115 for kr i alt for friis tasken med guld Super god pris. Vil du sende mig en privat besked med bank oplysninger, så overføre jeg med det samme
Så er der sendt PB.. Du er sikker på du ikk ville ha det andet sæt med ?? 300 incl for det hele.. ??
Billede 1 & 3,-hvad er prisen
Lou87 skriver: Så er der sendt PB.. Du er sikker på du ikk ville ha det andet sæt med ?? 300 incl for det hele.. ??
Det er sgu fristende Men står og skal ha købt alle de sidste ting inden lillepigens ankomst, og der skal en hel del til.
Shibby skriver: Billede 1 & 3,-hvad er prisen
Rød støvle 175 inkl (nypris 400 kr på tilbud)Sort og hvid kilehæl 125 kr inkl (kan ikk huske nypris, men omkring de 300-400)Begge par for 250 inkl ;-)
sofia88 skriver: Det er sgu fristende Men står og skal ha købt alle de sidste ting inden lillepigens ankomst, og der skal en hel del til.
Det er ikke ret mange penge oveni for et helt sæt..! Betragt det som en invistering
Hehe bare i orden, børnene i første række
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128