Hyggetråd: Kom til at købe et par

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Maja88

sofia88 skriver:

Hvor er de bare søde! 

Håber der snart er en baby på vej til jer! 

Da jeg fandt ud af jeg var gravid, var jeg i vildrede & overvejede abort. Mit forhold var lige gået i stykker, havde intet sted at bo & ingen økonomi. Så sagde til min mor at jeg overvejede abort, og hun rådede mig til at tænke det igennem et par dage. Det gjorde jeg & da jeg havde truffet min beslutning sendte jeg min mor en sms hvori der stod "Hej mormor.

Min mor har besluttet at jeg skal blive boende i min mors mave de næste mange måneder så jeg kan vokse mig stor & stærk så jeg kan klare at komme til verden. Jeg glæder mig til at hilse på dig. Kærlig hilsen dit kommende barnebarn" 

Da faren skulle have det af vide ringede jeg blot og sagde "jeg er gravid" 

Knus Soffi 30+4 

total uden for emne det her ik, men bliver nød til at spørge:

er du ikke SOFFILINE???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

sofia88

Maja88 skriver:

total uden for emne det her ik, men bliver nød til at spørge:

er du ikke SOFFILINE???

Joo, det er mig 

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

majnr2 skriver:

Desværre tror jeg bare ikke helt de ser det på vores måde... men hvertfald.... SUR RØV FOR DEM

Glæder mig til min bitterhed forsvinder kan jeg mærke

Har det på præcis samme måde som dig!

Anmeld

10. januar 2011

Mellepige

Frk.S skriver:

Ih, hvor er de fine!

Jeg købte en lille body, hvor der står IDAD til min kæreste, som han fik med de samme han kom hjem fra arbejde den dag jeg havde testet positivt.

Kærestens forældre fik besked lille-juleaften - vi havde købt "verdens sødeste farmor" / "verdens sejeste farfar" krus til dem

Min familie fik besked juleaften. Her havde vi skrevet invitationer til 0-års fødselsdag. Desuden var der også krus til mormor og morfar.

Rigtig søde ideer!

Så bliver det vidste ikke en bedre lille juleaftens gave

De er så søde de bodyer med I LOVE DAD - sådan en skal jeg eje!  Og tillykke med gravideteten

Anmeld

10. januar 2011

NilleG

Når det forhåbentlig lykkes for os tror jeg at jeg vil tage testen sammen med min kæreste og så kigge på den samtidig!! Ved ikke hvordan vi skal sige det til familien endnu men vi er blevet enige om først at sige det efter 3 måneder håber vi kan holde på de i så lang tid.

Anmeld

11. januar 2011

Fru'Rugaard

1m1i1a skriver:

Ja, jeg er da godt nok også spændt på om jeg kan holde den, uden at ringe til ham med det samme!

Hehe, jeg kunne ikke, jeg MÅTTE bare fortælle det til nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.