Hyggetråd: Kom til at købe et par

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Mellepige

små BABY STRØMPER!  De er så søde, så kunne ikke modstå dem, og til en pris af 30 kr går det nok. Der hørte også et par i røde med.

Regner med det bliver en lille gave (måske den måde jeg vil fortælle ham det på at han skal være far) til kæresten den dag det lykkes os at få bid med et lille ønskebarn

Ville bare lige dele dem..  OG OG - i er meget velkommen til at fortælle hvordan i fortalte kæresten og de nærmeste det!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

sofia88

Hvor er de bare søde! 

Håber der snart er en baby på vej til jer! 

Da jeg fandt ud af jeg var gravid, var jeg i vildrede & overvejede abort. Mit forhold var lige gået i stykker, havde intet sted at bo & ingen økonomi. Så sagde til min mor at jeg overvejede abort, og hun rådede mig til at tænke det igennem et par dage. Det gjorde jeg & da jeg havde truffet min beslutning sendte jeg min mor en sms hvori der stod "Hej mormor.

Min mor har besluttet at jeg skal blive boende i min mors mave de næste mange måneder så jeg kan vokse mig stor & stærk så jeg kan klare at komme til verden. Jeg glæder mig til at hilse på dig. Kærlig hilsen dit kommende barnebarn" 

Da faren skulle have det af vide ringede jeg blot og sagde "jeg er gravid" 

Knus Soffi 30+4 

Anmeld

10. januar 2011

Mellepige

sofia88 skriver:

Hvor er de bare søde! 

Da jeg fandt ud af jeg var gravid, var jeg i vildrede & overvejede abort. Mit forhold var lige gået i stykker, havde intet sted at bo & ingen økonomi. Så sagde til min mor at jeg overvejede abort, og hun rådede mig til at tænke det igennem et par dage. Det gjorde jeg & da jeg havde truffet min beslutning sendte jeg min mor en sms hvori der stod "Hej mormor.

Min mor har besluttet at jeg skal blive boende i min mors mave de næste mange måneder så jeg kan vokse mig stor & stærk så jeg kan klare at komme til verden. Jeg glæder mig til at hilse på dig. Kærlig hilsen dit kommende barnebarn" 

Knus Soffi 30+4 

Tak!  Det håber jeg også

Det var da også noget af en situation at stå i.  - Så det godt mor lige kunne komme med lidt råd, og du fik taget en beslutning, og nu venter en dejlig lille en

Super sød besked! - Sådan noget ligne kunne jeg godt finde på at skrive til mor og far! Tror min mor ville læse den besked maaaaange gange.. Min far ved godt at vi prøver

Kram Mia

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

1m1i1a skriver:

Tak!  Det håber jeg også

Det var da også noget af en situation at stå i.  - Så det godt mor lige kunne komme med lidt råd, og du fik taget en beslutning, og nu venter en dejlig lille en

Super sød besked! - Sådan noget ligne kunne jeg godt finde på at skrive til mor og far! Tror min mor ville læse den besked maaaaange gange.. Min far ved godt at vi prøver

Kram Mia

Det var ihvertfald noget af et slag lige pludselig at skulle tage stilling til om jeg ville beholde eller ej. Heldigvis valgte jeg hende til  Og min situation er nu helt anderledes & alt er klar til hendes ankomst.

Min mor læste også den sms igen og igen, og stortudede 

Hvor længe har i prøvet? 

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

1m1i1a skriver:

små BABY STRØMPER!  De er så søde, så kunne ikke modstå dem, og til en pris af 30 kr går det nok. Der hørte også et par i røde med.

Regner med det bliver en lille gave (måske den måde jeg vil fortælle ham det på at han skal være far) til kæresten den dag det lykkes os at få bid med et lille ønskebarn

Ville bare lige dele dem..  OG OG - i er meget velkommen til at fortælle hvordan i fortalte kæresten og de nærmeste det!

ejjjh hvor er de bare kære... ihhh, bliver helt skruk igen osse...

Jeg sagde det til min kæreste ved a ligge babytøj i hele lejligheden da jeg ironisk nok ventede ham hjem fra bedemanden...

Anmeld

10. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre, jeg var alene hjemme- jeg ringede så til min kæreste, han tog ikke telefonen, og var så utålmodig, så sendte en sms "jeg er gravid"- også ringede han så og vi snakkede

Anmeld

10. januar 2011

Happiness

Man kan jo ik lade være med at købe lidt

Manden er brøndbyfan, så havde købt en brøndbybody, strømper, sut og sutteflaske Lagde det hele i en skotøjsæske med en graviditetstest i

Hans bemærkning: "Hvad er det?!" men meget hurtigt efter.... " Skal vi have baby??? "

Anmeld

10. januar 2011

Miamaja

sofia88 skriver:

Hvor er de bare søde! 

Knus Soffi 30+4 

Ihh hvor flot klaret og tillykke med den lille spire

Anmeld

10. januar 2011

BabyMus

sofia88 skriver:

Hvor er de bare søde! 

Knus Soffi 30+4 

Århh hvor var det bare en sød sms at skrive. Blev helt rørt da jeg læste det. (:

Anmeld

10. januar 2011

BabyMus

MaybeMe skriver:

Man kan jo ik lade være med at købe lidt

Manden er brøndbyfan, så havde købt en brøndbybody, strømper, sut og sutteflaske Lagde det hele i en skotøjsæske med en graviditetstest i

Hans bemærkning: "Hvad er det?!" men meget hurtigt efter.... " Skal vi have baby??? "

Eiii hvor godt. Sikke fantasifulde I har været med at fortælle det. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.