Bimmeren 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

MetteMTH

Sikke en fin mave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Mor til L&S

DK skriver:

Hello ladies!

Bimmeren 38+5. Billederne er dugfriske!

Tegnblødning i går... Eksamen i overmorgen... hvad bliver det? En ting er sikkert: Spændende uanset hvad!

Min far har lige ringet, han skal køre mig til eksamen og være "fødsels-vagt" i de ca. 6 timer eksamen tager. Han har været inde og google skejby sygehus og ved hvor henne fødegangen ligger, og har memoriseret den korsteste vej fra eksamenslokationen til sygehuset! Så han er KLAR!! Så det er jo super fint! Han føler sig YDERST ansvarlig over for mig og Bimmerens velbefindende i de timer han har vagten, he he 

Vi ses måske herinde i næste uge, tøser!

Virkelig en fin mave

Nu skriver du at din far er YDERS forberedt på turen til sygehuset.. Er det fordi at hvis du evt skulle få veer under eksamen så må du ikke føde hjemme, men skal på sygehuset... eller??!!

Held og lykke med eksamen og fødslen

Anmeld

11. januar 2011

DK

Mor til Liva skriver:

Virkelig en fin mave

Nu skriver du at din far er YDERS forberedt på turen til sygehuset.. Er det fordi at hvis du evt skulle få veer under eksamen så må du ikke føde hjemme, men skal på sygehuset... eller??!!

Held og lykke med eksamen og fødslen

Ejj det er bare min far der er et pjathoved! Altså hvis jeg nu skulle få veer under eksamen, så skal han jo bare køre mig hjem! Men da JDM tror det kommer til at gå ret stærkt (sidste fødsel var 5 timer fra første ve til fødsel), så har min far altså forberedt turen fra Århus C til skejby, fremfor fra Århus C til Horsens. Jeg tror faktisk ikke han vil køre mig hjem uden at vi har været forbi Skejby først, hvor de så skal love at jeg ikke føder i bilen, he he... Så det er altså bare fordi han er en pyldre-far Der vil intet være i vejen for at han bare kører mig hjem og vi så følger "hjemmefødsels-planen"

Anmeld

11. januar 2011

ulleby

DK skriver:

Hello ladies!

Tegnblødning i går... Eksamen i overmorgen... hvad bliver det? En ting er sikkert: Spændende uanset hvad!

Min far har lige ringet, han skal køre mig til eksamen og være "fødsels-vagt" i de ca. 6 timer eksamen tager. Han har været inde og google skejby sygehus og ved hvor henne fødegangen ligger, og har memoriseret den korsteste vej fra eksamenslokationen til sygehuset! Så han er KLAR!! Så det er jo super fint! Han føler sig YDERST ansvarlig over for mig og Bimmerens velbefindende i de timer han har vagten, he he 

Du ser brand godt ud - pift pift elsker din gravide mave

Glæder mig til at se bimmeren

Held og lykke til eksamen

Anmeld

11. januar 2011

Mor til L&S

DK skriver:

Ejj det er bare min far der er et pjathoved! Altså hvis jeg nu skulle få veer under eksamen, så skal han jo bare køre mig hjem! Men da JDM tror det kommer til at gå ret stærkt (sidste fødsel var 5 timer fra første ve til fødsel), så har min far altså forberedt turen fra Århus C til skejby, fremfor fra Århus C til Horsens. Jeg tror faktisk ikke han vil køre mig hjem uden at vi har været forbi Skejby først, hvor de så skal love at jeg ikke føder i bilen, he he... Så det er altså bare fordi han er en pyldre-far Der vil intet være i vejen for at han bare kører mig hjem og vi så følger "hjemmefødsels-planen"

Dejligt med en far som bekymrer sig

Ville da også næsten være synd hvis du ikke føder hjemme.. Uh, det blir så spændende!!

Men igen held og lykke med eksamen OG fødslen..

Anmeld

11. januar 2011

Ryberg

DK skriver:

Hello ladies!

Kommer til at savne dine gudesmukke mavebilleder

har været så hyggeligt at følge dig... og dine dejlige beskrivelser i dine indlæg

Held og lykke med eksamen imorgen må det være vi må håbe vandet ikke går midt i eksamen fordi du er så nervøs

Anmeld

11. januar 2011

Maria.

Shit mand! Den sidder bare lige hvor den skal den mave!  Super smuk!

Hva gør du hvis du føder inden eksamen?

Anmeld

11. januar 2011

CmarianN

DK skriver:

Hello ladies!

Hvor er du fin og så kunne jeg ikke lade vær med at smile (med lyd på) over din far - det er ret sødt 

Pøj pøj med de TO forestående eksamener 

Anmeld

11. januar 2011

HopinWishin

DK skriver:

Hello ladies!

Hvem der bare kunne se sådan ud samtidig med at være 39 uger henne =)

Anmeld

11. januar 2011

K&S

WOW WOW WOW, den er bare SÅ flot den mavse, der sidder da ikke meget nogen andre steder - det ligner jo det første mavebillede - eneste forskel er den forvoksede mavse...!

Manden sidder her ved siden af og siger "ja, hun er fandme flot gravid"   SÅ ROS FRA HAM...!

Og din far er da helt sikkert klar til bimmerens ankomst...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.