Bimmeren 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

DK

Hello ladies!

Bimmeren 38+5. Billederne er dugfriske!

Tegnblødning i går... Eksamen i overmorgen... hvad bliver det? En ting er sikkert: Spændende uanset hvad!

Min far har lige ringet, han skal køre mig til eksamen og være "fødsels-vagt" i de ca. 6 timer eksamen tager. Han har været inde og google skejby sygehus og ved hvor henne fødegangen ligger, og har memoriseret den korsteste vej fra eksamenslokationen til sygehuset! Så han er KLAR!! Så det er jo super fint! Han føler sig YDERST ansvarlig over for mig og Bimmerens velbefindende i de timer han har vagten, he he 

Vi ses måske herinde i næste uge, tøser!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

ChatH

DK skriver:

Hello ladies!

Tegnblødning i går... Eksamen i overmorgen... hvad bliver det? En ting er sikkert: Spændende uanset hvad!

Min far har lige ringet, han skal køre mig til eksamen og være "fødsels-vagt" i de ca. 6 timer eksamen tager. Han har været inde og google skejby sygehus og ved hvor henne fødegangen ligger, og har memoriseret den korsteste vej fra eksamenslokationen til sygehuset! Så han er KLAR!! Så det er jo super fint! Han føler sig YDERST ansvarlig over for mig og Bimmerens velbefindende i de timer han har vagten, he he 

åhhh gud du er bare så smuk!!!

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

DK skriver:

Hello ladies!

Dine mave billeder gør mig i så godt humør... og dejligt at følge dem hver uge...

Ønsker dig pøj pøj med eksamen imorgen ....

Majbritt

Anmeld

10. januar 2011

Riksen

Igen, igen, igen... du er så flot!

Ja, man må sige at Bimmeren har smag for spænding, men så er det godt at morfar står til tjeneste. Hvor er det sødt, at han har kortlagt en emergency-route, hvis nu og i så fald. Du er da i de bedste hænder.

Gad vide om dette er dit sidste mavebillede? Spændende, spændende, spændende....

Anmeld

10. januar 2011

DK

Chatarina skriver:

åhhh gud du er bare så smuk!!!

Taaak

Anmeld

10. januar 2011

DK

twinboys skriver:

Dine mave billeder gør mig i så godt humør... og dejligt at følge dem hver uge...

Ønsker dig pøj pøj med eksamen imorgen ....

Majbritt

Tak!! Har brug for masser af krydsede fingre for at der ikke kommer spørgsmål i noget om beskatning af kurstab og kursgevinster!

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

DK skriver:

Tak!! Har brug for masser af krydsede fingre for at der ikke kommer spørgsmål i noget om beskatning af kurstab og kursgevinster!

Det kommer der ikke noget af

Anmeld

10. januar 2011

DK

Riksen skriver:

Igen, igen, igen... du er så flot!

Ja, man må sige at Bimmeren har smag for spænding, men så er det godt at morfar står til tjeneste. Hvor er det sødt, at han har kortlagt en emergency-route, hvis nu og i så fald. Du er da i de bedste hænder.

Gad vide om dette er dit sidste mavebillede? Spændende, spændende, spændende....

Jep! Det er så hyggeligt med en Morfar på pletten!!

Anmeld

10. januar 2011

DK

twinboys skriver:

Det kommer der ikke noget af

Pyhhhh det var heldigt

Anmeld

10. januar 2011

marijke85

held og lykke med din eksamen!!

rigtig fin mavebillede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.