Har været til scanning igen i dag, da jeg jo går til kontrol hver 4. uge pga sukkersygen.
Baby står i hovedstilling og står rimeligt fast :) I flg scanningen vejer baby 2300g, hvilket er 14% undergennemsnittet, men det skulle være helt okay, da hun/han følger sin egen kurve i forhold til de to tidligere kontrolscanninger.
Synes stadig, at det er lidt mærkeligt at baby faktisk er mindre end gennemsnittet, når det er normalt at baby bliver meget stor, når man har sukkersyge (?)
Nåh, men fik også en tid til igangsættelse !! Hvis jeg ikke har født inden af mig selv, så sættes fødslen i gang 13. okt ! Om godt 4 uger ! Der er dælme ikke længe til :-o:P
OG mens jeg var til scanning passede min mands ekskone Elias - og sørme om han ikke havde gået et par skidt hen imod hende fra en stol ! Og da jeg kom ud for at hente ham, så gik han nogle gange mellem hende og jeg 4-6 skridt ! :) Er spændt på om han kaster sig rigtigt ud i det på to ben her i weekenden. Glæder mig rigtigt meget til at fortælle manden det når han kommer hjem :)(L)
Anja 35+3
Anmeld