Scanning af baby + Elias går !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2008

Anja

Har været til scanning igen i dag, da jeg jo går til kontrol hver 4. uge pga sukkersygen.

Baby står i hovedstilling og står rimeligt fast :) I flg scanningen vejer baby 2300g, hvilket er 14% undergennemsnittet, men det skulle være helt okay, da hun/han følger sin egen kurve i forhold til de to tidligere kontrolscanninger.

Synes stadig, at det er lidt mærkeligt at baby faktisk er mindre end gennemsnittet, når det er normalt at baby bliver meget stor, når man har sukkersyge (?)

Nåh, men fik også en tid til igangsættelse !! Hvis jeg ikke har født inden af mig selv, så sættes fødslen i gang 13. okt ! Om godt 4 uger ! Der er dælme ikke længe til :-o:P

OG mens jeg var til scanning passede min mands ekskone Elias - og sørme om han ikke havde gået et par skidt hen imod hende fra en stol ! Og da jeg kom ud for at hente ham, så gik han nogle gange mellem hende og jeg 4-6 skridt ! :) Er spændt på om han kaster sig rigtigt ud i det på to ben her i weekenden. Glæder mig rigtigt meget til at fortælle manden det når han kommer hjem :)(L)

Anja 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

Plysbjørnen

Altså, i henhold til vores samtale om is for noget tid siden vil jeg altså stadig våge den påstand at det ikke er sukkersyge du har...

Men jo det virker mærkeligt at lillesøster er 14% mindre end gennemsnittet(?).

Nåh, men fik også en tid til igangsættelse !! Hvis jeg ikke har født inden af mig selv, så sættes fødslen i gang 13. okt ! Om godt 4 uger ! Der er dælme ikke længe til

Det må da være rart nok at vide hvornår du skal igangsættes, så ved du næsten også hvornår du har født... Bortset fra at der kan gå længe fra du er blevet igang sat til du faktisk har født...

Betina

Anmeld

12. september 2008

Plysbjørnen

Forresten tillykke med at Elias også er begyndt at gå nogen små skidt... inden længe stormer han jo rundt... og så er der noget at se til...

Betina

Anmeld

12. september 2008

bette

dejligt at bebs derinde trods alt følger sin egen kurve.. det er da positivt..
hold da op der er jo ik længe til.. 8D glæder mig til at se babybilleder osv osv..

skal du føde normalt eller ks?

Anmeld

12. september 2008

bette

ej sorry det var da et dumt spørgsmål.. når du skal sættes igang så skal du vel føde selv.. :$

Anmeld

12. september 2008

Muffinmus

Ja, det lyder dælme lidt underligt, men det går jo nok:)
Puha....i gangsættlse om max 4 uger...SÅ spændende. Glæder mig selv til tiden omkring, men ved jeg også vil være drøn nervøs:)
Dygtig dreng i øvrigt!!!!

Anmeld

12. september 2008

BellaT

Nej, der er godt nok ikke længe til!:D Men ja, lidt mærkeligt det med vægten på baby(?). Men så længe hun/han følger sin kurve er det jo helt fint. Og tillykke med gå'eren! Knus fra Helle...

Anmeld

13. september 2008

Loggidut

:D

såååå dejligt, tillykke med vandremusen!

altså, nu kommer jeres fødsler godt nok tæt på...tænk, den vægt din bebs har nu, det er næsten den Tif havde da hun blev født, :D

uhhh, jeg glæder mig til at i begynder og komme med fødselsberetninger...weeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.