ok, jeg kan godt se du har nogle punkter, som kan være svært at komme igennem, og måske er det ikke helt smart at forsøge at overtale dig, for det er jo ikke overtalelse, men snak der skal til...
det er lidt sjovt du skriver de der ting som du er bange for, for det er nemlig nogle af de samme ting jeg ville være bange for ved et kejsersnit.
jeg ville være bange for at det gik så "nemt" (helt forkert ord at bruge) at jeg ikke ville føle ret meget...jeg ville være ked af at skulle ligge bagefter og ikke kunne komme op og gå, ville være bange for at løfte mit barn, ja der er meget jeg ville være bange for, men det er nok mest fordi jeg ikke har prøvet...og det man ikke har prøvet er man nok tit nervøs for!
det jeg synes er positivt ved en alm. fødsel er jo netop det der med hurtigt at være igennem det, altså at man hurtigt kan komme på benene igen, og ikke skal have hjælp til alt muligt...
men igen, det er jo fordi jeg ikke selv har været i din situation!
ville det ikke være en mulighed med noget fødselsforberedelse, hvor du kan snakke med andre mødre, og lytte til deres nervøsitet?
Anmeld