så røg masken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Godt du har kontaktet lægen, for han kan hjælpe dig med samtale eller medicin. Alt efter hvad der er nødvendig. Jeg har selv haft en depression og det er bare så hårdt at erkende hvor elendig man har det. Det var faktisk først da jeg fik det bedre, og kunne se tilbage, at jeg opdagede hvor elendigt jeg havde haft det.

Håber du kan vente til onsdag med at komme til lægen, ellers må du ringe igen og insistere på en akuttid

Marianne

Jeg gjorde hvad jeg kunne for at få en tid i dag, men hun vaar hverken til at hugge eller stikke sekretæren,,,

hvor lang tid gik der ca fra du indså det til du fik det bedre??

Syns virkelig det er slemt lige nu,,, sidder bare og hyler konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg er på en måde også glad for at min veninde kradsede i lakken, selv om det gør pisse ondt lige nu,, jeg har jo åbnet mine øjne for at jeg har brug for proff hjælp og at det desværre ikke er noget jeg kan klare selv,,,,

Min mand har et arbejde der kræver at han er væk 2-3 uger af gangen, så han kan desværre ikke hjælpe mig,, ved han ville hvis han kunne,,,

jeg er måske også den type som bare skubber alt ind under gulvtæppet i håb om de forsvinder,, men nu kan jeg mærke på mig selv at jeg har gjort det forkerte,, og nu kommer det hele så op i hovedet på mig og hvor er det altså slemt,,,

har mere eller mindre hylet siden i går, og håbede på at jeg kunne have fået tid ved lægen i dag:-((

Men nu må vi se hvordan det kommer til at gå, min veninde kommer og hjælper med tøjvask, med og ungerne når hun har fri fra job...

Håber da du får noget støtte fra familen på et tidspunkt,, min er røv og nøgler og har kun øje for sig selv

Det er rigtig godt at du har din veninde til at hjælpe dig, det er guld værd Min familie er rigtig glad for min datter og jeg ved at de også kommer til at holde meget af det næste barn, men det er bare hårdt at der skal være så meget modgang under graviditeten....

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det er rigtig godt at du har din veninde til at hjælpe dig, det er guld værd Min familie er rigtig glad for min datter og jeg ved at de også kommer til at holde meget af det næste barn, men det er bare hårdt at der skal være så meget modgang under graviditeten....

ja hun er virkelig guld værd,,,

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

ja hun er virkelig guld værd,,,

Jeg er sygemeldt pga. af min graviditet, men jeg bliver nødt til at have min datter i vuggestuen, fordi det bare er for hårdt for mig at have min datter her hjemme for meget af gangen, men hun har korte dage dernede

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Anonym skriver:

Jeg gjorde hvad jeg kunne for at få en tid i dag, men hun vaar hverken til at hugge eller stikke sekretæren,,,

hvor lang tid gik der ca fra du indså det til du fik det bedre??

Syns virkelig det er slemt lige nu,,, sidder bare og hyler konstant

Første gang blev jeg sygemeldt i små to måneder. Der ville jeg ikke have medicin, fik 2-3 samtaler ved en psykolog. Da jeg startede med at arbejde igen var det kun 20 timer om ugen. Jeg fik det bedre i løbet af en måned, men det var kun fordi jeg ikke skulle arbejde så mange timer og skiftede arbejdsplads at jeg kunne klare det resten af vinteren. Sidste år blev jeg dårligere i løbet af efteråret og fik medicin midt december. I løbet af 2-4 uger fik jeg det meget bedre. Blev alligevel justeret op i medicin og i feb måned havde jeg det rigtig godt igen. Begge gange havde jeg også angstanfald.

Denne vinter har jeg haft det bedre end de foregående, men jeg er ikke symptomfri. Får dog ikke medicin, da jeg kan nøjes med lysterapi. Har dog også valgt ikke at arbejde, men at gå hjemme og passe mine børn, hvilket giver mere plads til at geare lidt ned i vintermånederne.

Jeg har kun symptomer om vinteren. Du kan overveje at købe en lysterapilampe. Den er rigtig god for mig i hvert fald.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Første gang blev jeg sygemeldt i små to måneder. Der ville jeg ikke have medicin, fik 2-3 samtaler ved en psykolog. Da jeg startede med at arbejde igen var det kun 20 timer om ugen. Jeg fik det bedre i løbet af en måned, men det var kun fordi jeg ikke skulle arbejde så mange timer og skiftede arbejdsplads at jeg kunne klare det resten af vinteren. Sidste år blev jeg dårligere i løbet af efteråret og fik medicin midt december. I løbet af 2-4 uger fik jeg det meget bedre. Blev alligevel justeret op i medicin og i feb måned havde jeg det rigtig godt igen. Begge gange havde jeg også angstanfald.

Denne vinter har jeg haft det bedre end de foregående, men jeg er ikke symptomfri. Får dog ikke medicin, da jeg kan nøjes med lysterapi. Har dog også valgt ikke at arbejde, men at gå hjemme og passe mine børn, hvilket giver mere plads til at geare lidt ned i vintermånederne.

Jeg har kun symptomer om vinteren. Du kan overveje at købe en lysterapilampe. Den er rigtig god for mig i hvert fald.

Marianne

www.stjerneleg.dk

ok tak for svar... nu ser jeg lige hvad lægen mener  på onsdag,

håber bare at jeg ikke ryger længere ud, føler mig som en halv død person, føler jeg mangler mig selv..

kan ikke overskue at mine unger snart skal hentes når jeg ligner en hængt kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.