så røg masken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Har længe kunne mærke på mig selv at jeg ikke var mig selv,,, men hvor er det da hårdt når man rammer gulvet og selv indser at alt ikke var så rosenrødt som man gik og lod som om:-((

Jeg har i dag bestilt tid ved lægen ang min mulige dep...

Havde besøg af en veninde i går som gik mig "hårdt" på klingen og fik mit liv til at falde til jorden,, jeg fik fortalt hende hvordan jeg virkelig havde det og jeg har det virkelig skidt,,, har længe ikke kunnet overskue en skid og hyler flere gange om dagen,,, kan næsten ikke overskue en hverdag,,, min chef hakker på mig pga sygedage både mine egne og mine ungers,, så det ligger jo ekstra press på mig,,,,

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv,, har tudet hele dagen,, kan det stoppes før jeg kommer længere ned?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Har længe kunne mærke på mig selv at jeg ikke var mig selv,,, men hvor er det da hårdt når man rammer gulvet og selv indser at alt ikke var så rosenrødt som man gik og lod som om:-((

Jeg har i dag bestilt tid ved lægen ang min mulige dep...

Havde besøg af en veninde i går som gik mig "hårdt" på klingen og fik mit liv til at falde til jorden,, jeg fik fortalt hende hvordan jeg virkelig havde det og jeg har det virkelig skidt,,, har længe ikke kunnet overskue en skid og hyler flere gange om dagen,,, kan næsten ikke overskue en hverdag,,, min chef hakker på mig pga sygedage både mine egne og mine ungers,, så det ligger jo ekstra press på mig,,,,

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv,, har tudet hele dagen,, kan det stoppes før jeg kommer længere ned?????

Det er godt at du har bestilt tid hos lægen... Hvornår har du fået tid?

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det er godt at du har bestilt tid hos lægen... Hvornår har du fået tid?

jeg kunne først komme til på onsdag

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

jeg kunne først komme til på onsdag

Ok, så må du holde ud så længe... Har du mand og børn?

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Ok, så må du holde ud så længe... Har du mand og børn?

er gift med en mand som desværre ikke er hjemme og har 2 børn,, har prøvet at få dem passet for syns ikke de skal se mor på den her måde, men der er bare ikke nogen til at tage over

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

er gift med en mand som desværre ikke er hjemme og har 2 børn,, har prøvet at få dem passet for syns ikke de skal se mor på den her måde, men der er bare ikke nogen til at tage over

Det er jeg ked af at høre, det er ikke rart at børnene skal se at man er ked af det... Jeg håber at du får fundet ud af noget, så det kan blive bedre

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det er jeg ked af at høre, det er ikke rart at børnene skal se at man er ked af det... Jeg håber at du får fundet ud af noget, så det kan blive bedre

Tak det håber jeg også,, for det er bestemt ikke sjovt det her,,,

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Tak det håber jeg også,, for det er bestemt ikke sjovt det her,,,

Jeg tuder også hele tiden... Jeg er alene med en datter og er blevet gravid, helt planlagt, emn min fammilie kan ikke rigtig acceptere at jeg har valgt at få et barn mere som enlig, men jeg har heldigvis nogle venner som jeg kan snakke med...

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Godt du har kontaktet lægen, for han kan hjælpe dig med samtale eller medicin. Alt efter hvad der er nødvendig. Jeg har selv haft en depression og det er bare så hårdt at erkende hvor elendig man har det. Det var faktisk først da jeg fik det bedre, og kunne se tilbage, at jeg opdagede hvor elendigt jeg havde haft det.

Håber du kan vente til onsdag med at komme til lægen, ellers må du ringe igen og insistere på en akuttid

Marianne

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Jeg tuder også hele tiden... Jeg er alene med en datter og er blevet gravid, helt planlagt, emn min fammilie kan ikke rigtig acceptere at jeg har valgt at få et barn mere som enlig, men jeg har heldigvis nogle venner som jeg kan snakke med...

Jeg er på en måde også glad for at min veninde kradsede i lakken, selv om det gør pisse ondt lige nu,, jeg har jo åbnet mine øjne for at jeg har brug for proff hjælp og at det desværre ikke er noget jeg kan klare selv,,,,

Min mand har et arbejde der kræver at han er væk 2-3 uger af gangen, så han kan desværre ikke hjælpe mig,, ved han ville hvis han kunne,,,

jeg er måske også den type som bare skubber alt ind under gulvtæppet i håb om de forsvinder,, men nu kan jeg mærke på mig selv at jeg har gjort det forkerte,, og nu kommer det hele så op i hovedet på mig og hvor er det altså slemt,,,

har mere eller mindre hylet siden i går, og håbede på at jeg kunne have fået tid ved lægen i dag:-((

Men nu må vi se hvordan det kommer til at gå, min veninde kommer og hjælper med tøjvask, med og ungerne når hun har fri fra job...

Håber da du får noget støtte fra familen på et tidspunkt,, min er røv og nøgler og har kun øje for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.