Alvin & Viola 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

LinLin

Søde, store unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Becks

KaMa skriver:

Ja, det må du. Det må vi finde ud af. Håber, at vi snart (læs: sne VÆK!) kan tage toget ind til KBH. Det er jo så smart, at de ikke skal have mad mellem 11 og 17.30 - kun én flaske, så det er dejlig let.

Ja, de er lette. Hvad man ikke kan se i "skemaet" er, at der jo er lidt uro ved sengetid og en de vågner gerne et par gange om natten og skal have sut. Meeen det er let.

Måske derfor jeg i morges i badet tog mig selv i at tænke, hvad man kunne kalde en lillebror.. Fuuuuck, hvad sker der lige for det.

Ja sne væk, og mig rask!

Hihi hvor er du sød

Anmeld

10. januar 2011

Vial

GLEMTE LIGE:

At de nu i et par uger har sovet på deres eget værelse, og det er fra day one gået rigtig godt. Så nu har jeg min seng i fred. Det er faktisk lidt trist, og jeg er ikke helt ærgelig, når jeg i løbet af natten føler det nødvendigt at hente mindst et barn ind i min seng..hahaha.

Her billeder fra deres værelse. Svært at fange en helhed.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

Najsen86

Ej hvor er de bare skønne de 2 basser

Anmeld

10. januar 2011

Riksen

Hold op, hvor er de lækre! Sikke nogle kønne øjne og dejlige kyssekinder. Man smelter jo helt.

Jeg har fulgt jer fra sidelinjen, og jeg synes bare du klarer det så flot! Jeg er ikke mor endnu (men meget snart), og selvom jeg kun venter et enkelt barn og har min kæreste, så kan jeg nogle gange blive nervøs for hvordan, vi skal klare det. Men når jeg så læser dit supermor-indlæg, må jeg lige trække vejret og tage mig sammen - hvis du kan, så kan jeg også!

- Rikke

Anmeld

10. januar 2011

Vial

Riksen skriver:

Hold op, hvor er de lækre! Sikke nogle kønne øjne og dejlige kyssekinder. Man smelter jo helt.

Jeg har fulgt jer fra sidelinjen, og jeg synes bare du klarer det så flot! Jeg er ikke mor endnu (men meget snart), og selvom jeg kun venter et enkelt barn og har min kæreste, så kan jeg nogle gange blive nervøs for hvordan, vi skal klare det. Men når jeg så læser dit supermor-indlæg, må jeg lige trække vejret og tage mig sammen - hvis du kan, så kan jeg også!

- Rikke

Tak. Er også ret imponeret over mig selv.. haha. Jeg er også velsignet med lette børn. Gudskelov. Får man sin nattesøvn, hvilket jeg gør nu (minus de 2-3 gange jeg traver ind og giver sut), så kan man klare meget.

Hvor spændende, at det snart er din tur. Karla er et skønt navn. Nyd det - det er SÅ enestående magisk at bringe børn til verden.

Anmeld

10. januar 2011

B&J

sååå nuser de er og de har smukke øjne begge to

Anmeld

10. januar 2011

Riksen

KaMa skriver:

Tak. Er også ret imponeret over mig selv.. haha. Jeg er også velsignet med lette børn. Gudskelov. Får man sin nattesøvn, hvilket jeg gør nu (minus de 2-3 gange jeg traver ind og giver sut), så kan man klare meget.

Hvor spændende, at det snart er din tur. Karla er et skønt navn. Nyd det - det er SÅ enestående magisk at bringe børn til verden.

Ja, nattesøvn må være alfa-omega, når det kommer til spædbørn. Men selvom du har nemme børn, er det dælme flot at du klarer det så fint.

Tak, vi glæder os også helt vildt!

Anmeld

10. januar 2011

Tulle28

Hvor er de dejlige

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Nuuuuuuuhhhrrr de bliver mere og mere lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.