Lægen siger vi selv må bestemme om vi vil hjem..... men?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Nadia&Daniel

Muffi<3 skriver:

Jeg var helt klart blevet , det er så få dage ud af et helt barneliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Bondepigen

SanneBoe skriver:

Lægen har lige været her til stuegang og sagde at vi selv må bestemme om vi vil hjem med sonden, men ser gerne at vi bliver her....

Vi vil så gerne hjem og er ved at brække os over sætningen: "Jamen, om et par dage"..........!

Ska man tage hjem eller blive?

Jeg ville ikke turde tage hjem, før de giver helt grønt lys...

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Jeg var taget hjem og men har også lært at ligge sonde hvis den skulle falde eller blive revet ud...

Men man skal være tryg ved at tage hjem... er man ikke det, ja så man blive...

Anmeld

10. januar 2011

Hvem?

twinboys skriver:

Jeg var taget hjem og men har også lært at ligge sonde hvis den skulle falde eller blive revet ud...

Men man skal være tryg ved at tage hjem... er man ikke det, ja så man blive...

Vi er taget hjem, da de var så søde og vise os det - desuden bor min svigermor 2 min fra os, og hun er intensivsygeplejerske, så vi er helt trygge ved at være hjemme og det er bare for skønt

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

Vi er taget hjem, da de var så søde og vise os det - desuden bor min svigermor 2 min fra os, og hun er intensivsygeplejerske, så vi er helt trygge ved at være hjemme og det er bare for skønt

Dejligt for jer... Og det er ikke svært at lægge den.. og god bedring for resten

Anmeld

10. januar 2011

Hvem?

twinboys skriver:

Dejligt for jer... Og det er ikke svært at lægge den.. og god bedring for resten

Nej, overhovedet ikke, troede også det krævede det vilde, men helvigvis - så nu skal vi bare møde ind til vejning Onsdag, hvor han forhåbentligt også smider sonden derinde

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

Nej, overhovedet ikke, troede også det krævede det vilde, men helvigvis - så nu skal vi bare møde ind til vejning Onsdag, hvor han forhåbentligt også smider sonden derinde

Pøj pøj til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.