Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lægen har lige været her til stuegang og sagde at vi selv må bestemme om vi vil hjem med sonden, men ser gerne at vi bliver her....
Vi vil så gerne hjem og er ved at brække os over sætningen: "Jamen, om et par dage"..........!
Ska man tage hjem eller blive?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SanneBoe skriver: Lægen har lige været her til stuegang og sagde at vi selv må bestemme om vi vil hjem med sonden, men ser gerne at vi bliver her.... Vi vil så gerne hjem og er ved at brække os over sætningen: "Jamen, om et par dage"..........! Ska man tage hjem eller blive?
Hmm personligt ville jeg nok tage hjem ..
Håber i vælger det bedste
Bliv et par dage.Hvis det er deres råd, er dét det bedste efter min meningMen husk, når han siger i selv må bestemme så varer det ikke længe før i må
Kruse90 skriver: Bliv et par dage.Hvis det er deres råd, er dét det bedste efter min meningMen husk, når han siger i selv må bestemme så varer det ikke længe før i må
Enig
for mig ville det nok være en vurdering, hvor langtbor i fra hospitalet??? og hvad siger din mave???
kan i måske få lov bare at være hjémmenogle timerhver dag i starten???
Det er lægger i det, er HVIS han nu får sondemaden i lungerne i stedet for maven, men han er ikke en gylper og i de 10 dage vi har lagt her, er der intetn (Vi styrer selv sonden).
Vi bor 15-20 min. kørsel fra sygehuset
kan helt klart godt forstå i gerne vil hjem. men et eller andet sted må der være en grund til at lægen sir "men vi ser gerne at i blir her" ..
Jeg var helt klart blevet , det er så få dage ud af et helt barneliv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128