Hjælp til SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Lady Marion <3

kitty skriver:

2500.. Tak spids... Det kan man jo ikke engang få en ungdomsbolig for? Ja, de unge skal sørme ikke motiveres til at flytte hjemmefra...

Ja det kræver et godt job på sidelinien   Og så kan det være svært at koncentrere sig om sin uddannelse   Dumt ,,,  Mange har jo lyst til at prøve kræfter med et kollegieværelse når de bliver 18 år ..

Min datters kollegieværelse koster 3000 kr pr md ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

otlitrom

Muffi<3 skriver:

Ja det kræver et godt job på sidelinien   Og så kan det være svært at koncentrere sig om sin uddannelse   Dumt ,,,  Mange har jo lyst til at prøve kræfter med et kollegieværelse når de bliver 18 år ..

Min datters kollegieværelse koster 3000 kr pr md ....

Jeg sidder her og ryster på hovedet. De vil have de unge til at tage en uddannelse, men det motiverer ikke just, at de nærmest skal arbejde fuld tid ved siden af, for at få tilværelsen til at hænge sammen. Vi har så mange timer på studiet, at jeg i hvert fald ikke kan arbejde så meget...

Jeg er godt klar over, at der skal spares, men jeg er nok ikke altid lige enig i, hvor de gør det.. Jeg synes de modsiger sig selv og kommer med kortsigtede løsninger!

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

kitty skriver:

Jeg sidder her og ryster på hovedet. De vil have de unge til at tage en uddannelse, men det motiverer ikke just, at de nærmest skal arbejde fuld tid ved siden af, for at få tilværelsen til at hænge sammen. Vi har så mange timer på studiet, at jeg i hvert fald ikke kan arbejde så meget...

Jeg er godt klar over, at der skal spares, men jeg er nok ikke altid lige enig i, hvor de gør det.. Jeg synes de modsiger sig selv og kommer med kortsigtede løsninger!

Ja det er fuldstændigt hul i hovedet

Anmeld

10. januar 2011

170811

HVIS man har boet ude i 1 år før SU kan man få udeboende SU! Ellers hvis der er omstændigheder der gør at man ikke kan bo i hjemmet. Det er ikke nemt at leve på SU! Du må jo ikke have fuldtid ved siden af, da man kun kan tjene cirka 6000 kr om måneden, før du skal betale din su tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.