Hjælp til SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Heej alle sammen.

er der nogen der ved hvad man får i su, skal begynde på grundforløbet om en uge.

jeg er 18år, og gravid. Når lige at blive færdig inden jeg har termin.

Bor selv i lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

170811

hvor længe har du været udeboende.

Når du er "ung", får du ikke automatisk udeboende su, det skal du søge om, hvis du ikke får det, er din SU som hjemmeboende og bliver sat efter forældres indkomst.

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Heej alle sammen.

er der nogen der ved hvad man får i su, skal begynde på grundforløbet om en uge.

Bor selv i lejlighed

Så får du vist 9400 kr. eller noget i den stil før skat.... Du kan vel søge boligstøtte til din lejlighed også

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Heej alle sammen.

Bor selv i lejlighed

Du får ca 4.900 udbetalt (husker ikke præcist satsen for i år).

Det gør ingen forskel at du er gravid. Satsen ændres først, når barnet ér kommet til verden, og du skriver at du når at blive færdig inden termin. Derfor får du det samme som alle andre udeboende uden børn.

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

kitty skriver:

Du får ca 4.900 udbetalt (husker ikke præcist satsen for i år).

Det gør ingen forskel at du er gravid. Satsen ændres først, når barnet ér kommet til verden, og du skriver at du når at blive færdig inden termin. Derfor får du det samme som alle andre udeboende uden børn.

Nop   Hun kan ikke få som udeboende før end hun er 21

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Muffi<3 skriver:

Nop   Hun kan ikke få som udeboende før end hun er 21

Ikke? Gud, det vidste jeg ikke. Men jeg er jo også gammel Får hun så ikke mindre end 4.900?

Beklager TS.. Jeg troede lige jeg vidste det..

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

kitty skriver:

Ikke? Gud, det vidste jeg ikke. Men jeg er jo også gammel Får hun så ikke mindre end 4.900?

Beklager TS.. Jeg troede lige jeg vidste det..

Min datter er flyttet hjemmefra og får alm hjemmeboende su indtil den dag hun fylder 21 .. Der skal helt særlige omstændigheder til før at de kan få udeboende su når de er under 21  

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

Muffi<3 skriver:

Min datter er flyttet hjemmefra og får alm hjemmeboende su indtil den dag hun fylder 21 .. Der skal helt særlige omstændigheder til før at de kan få udeboende su når de er under 21  

så er det jo bare de obligatoriske 2500 er det ikke det man får ???

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Heej alle sammen.

Bor selv i lejlighed

hvilket grundforløb skal du starte på ??

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Muffi<3 skriver:

2500.. Tak spids... Det kan man jo ikke engang få en ungdomsbolig for? Ja, de unge skal sørme ikke motiveres til at flytte hjemmefra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.