Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej alle sammen.
er der nogen der ved hvad man får i su, skal begynde på grundforløbet om en uge.
jeg er 18år, og gravid. Når lige at blive færdig inden jeg har termin.
Bor selv i lejlighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor længe har du været udeboende.
Når du er "ung", får du ikke automatisk udeboende su, det skal du søge om, hvis du ikke får det, er din SU som hjemmeboende og bliver sat efter forældres indkomst.
Anonym skriver: Heej alle sammen. er der nogen der ved hvad man får i su, skal begynde på grundforløbet om en uge. jeg er 18år, og gravid. Når lige at blive færdig inden jeg har termin. Bor selv i lejlighed
Så får du vist 9400 kr. eller noget i den stil før skat.... Du kan vel søge boligstøtte til din lejlighed også
Du får ca 4.900 udbetalt (husker ikke præcist satsen for i år).
Det gør ingen forskel at du er gravid. Satsen ændres først, når barnet ér kommet til verden, og du skriver at du når at blive færdig inden termin. Derfor får du det samme som alle andre udeboende uden børn.
kitty skriver: Du får ca 4.900 udbetalt (husker ikke præcist satsen for i år). Det gør ingen forskel at du er gravid. Satsen ændres først, når barnet ér kommet til verden, og du skriver at du når at blive færdig inden termin. Derfor får du det samme som alle andre udeboende uden børn.
Nop Hun kan ikke få som udeboende før end hun er 21
Muffi<3 skriver: Nop Hun kan ikke få som udeboende før end hun er 21
Ikke? Gud, det vidste jeg ikke. Men jeg er jo også gammel Får hun så ikke mindre end 4.900?
Beklager TS.. Jeg troede lige jeg vidste det..
kitty skriver: Ikke? Gud, det vidste jeg ikke. Men jeg er jo også gammel Får hun så ikke mindre end 4.900? Beklager TS.. Jeg troede lige jeg vidste det..
Min datter er flyttet hjemmefra og får alm hjemmeboende su indtil den dag hun fylder 21 .. Der skal helt særlige omstændigheder til før at de kan få udeboende su når de er under 21
Muffi<3 skriver: Min datter er flyttet hjemmefra og får alm hjemmeboende su indtil den dag hun fylder 21 .. Der skal helt særlige omstændigheder til før at de kan få udeboende su når de er under 21
så er det jo bare de obligatoriske 2500 er det ikke det man får ???
hvilket grundforløb skal du starte på ??
2500.. Tak spids... Det kan man jo ikke engang få en ungdomsbolig for? Ja, de unge skal sørme ikke motiveres til at flytte hjemmefra...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128