Guld 14k øreringe 2 par sælges 280kr - 349

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

Mor1012

ladydan1 skriver:

hihihi jo jeg har en datter, men hun er kun liige et år så det varer lige noget.

ville gerne have noget lidt andet end alm. ørestikker som jeg allerede har :-)

Sisse

nåårh min er 8 uger idag

jaa, forstår jeg godt, det kan godt gå hen og blive lidt kedeligt, jeg har aldrig brugt ørestikker, har holdt mig til denne slags.

men kunne du tænke dig dem ? jeg vil helt klar anbefale dig de første, men dem med sten er også super fine, de er bare kun 8k, det mener jeg i hvertfald, men jeg kan da tage fejl. 280 for 8k og 349 for 14 k, du kan få de 14k til 300 og 8k til 225, men du velkommen til at købe kun et par . jeg sender gerne æsken med, men så koster det jo pakke post på 75 men jeg betaler gerne brev post, men det er uden æske og uden sporing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Nemesis

Emilie2010 skriver:

nåårh min er 8 uger idag

jaa, forstår jeg godt, det kan godt gå hen og blive lidt kedeligt, jeg har aldrig brugt ørestikker, har holdt mig til denne slags.

men kunne du tænke dig dem ? jeg vil helt klar anbefale dig de første, men dem med sten er også super fine, de er bare kun 8k, det mener jeg i hvertfald, men jeg kan da tage fejl. 280 for 8k og 349 for 14 k, du kan få de 14k til 300 og 8k til 225, men du velkommen til at købe kun et par . jeg sender gerne æsken med, men så koster det jo pakke post på 75 men jeg betaler gerne brev post, men det er uden æske og uden sporing

uhha så er din jo stadig helt ny. nyd det det går så stærkt. :-)

Jeg kommet til at takke nej tak. Det er ikke helt liige det.

:-) Sisse

Anmeld

10. januar 2011

Mor1012

10. januar 2011

Mor1012

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.