Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øreringe, 14k og 8K købt maj 2010 og september 2010
fremstår som nye sælges da jeg fik nye i julegave
8k pris i butik : 699, din pris 280,-kr
14k pris i butik 899, din pris 349,-kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
se pris
ingen intre
ladydan1 skriver: hvilke øreringe er hvad?? og det sidste par er virkelig svært at se på billederne.:-) Sisse
hvilke øreringe er hvad?? og det sidste par er virkelig svært at se på billederne.:-) Sisse
den med sten de sidste billeder er 8k og de første billeder er 14k . jeg kan tage nye billeder, et er bare svært at tage billede af stenen, den skinner, men hvis du ønsker det kan jeg tage nye
Emilie2010 skriver: den med sten de sidste billeder er 8k og de første billeder er 14k . jeg kan tage nye billeder, et er bare svært at tage billede af stenen, den skinner, men hvis du ønsker det kan jeg tage nye
vedrørende annonce : JEG GIVER RABAT HVIS DU KØBER BEGGE PAR . jeg skal til at flytte i hus, så ville gerne af med det jeg ikke bruger 100% 14 og 8 k, dette kan også ses på billedern, de er i flot stand
ladydan1 skriver: ville gerne vide hvad der var hvad :-) kan godt lide dem med sten, men tåler kun min. 14 kt.Totalt belastende at man ikke kan købe hvad som helst.:-) Sisse
ville gerne vide hvad der var hvad :-) kan godt lide dem med sten, men tåler kun min. 14 kt.Totalt belastende at man ikke kan købe hvad som helst.:-) Sisse
dem med sten er 8k. jeg sys de første med det mønster i guldet er pænest. de er 14 k
du kan prøve dig frem med dem, købe begge par og se ad, mon ik du kan få dem solgt igen eller give i gave, måske du har en datter
knus
Emilie2010 skriver: dem med sten er 8k. jeg sys de første med det mønster i guldet er pænest. de er 14 k du kan prøve dig frem med dem, købe begge par og se ad, mon ik du kan få dem solgt igen eller give i gave, måske du har en datter knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128