Tobias nu indlagt sammen med mig.Den skulle have været lagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

nu er jeg lidt sur ringede til falcksygetransport kl 11.05 de sagde højste en time så var der her..Syntes sygeplejesken også så nu ringer hun til dem dårlig...

Vil bare hjem og sove lidt hvis det er mulig er bare træt og svimmel selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

twinboys

God bedring til hele flokken

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Henriettemortil4 skriver:

herind fik sat det ind på ord er frit pyt..

Toias.s feber stig lige til 41 selvom han fik panodil. så en tur til lægevagten som hurtigt sende os vider til børne afd i næsteved..

Vi er nu indlagt i nat.Han er bleve sue i næsen.taget en del blodprøver og en i finger også. kigge over alt udslette har bare taget til han hoster og er snotte.Vi hved pt kun det er mellemørebetændelse og astma blødprøverne venter vi svar på prøverne rc er ud lukke pyha.

Hans feber sagde  41 også da vi kom hertil og han er meget ked.

Han er start op med pencilin nu men kan ske han skal have det i drop og ikke i munden som nu.Håber vi ikke Men de sagde kommer and på prøverne pyhaa.

Jeg er godt nok træt af sygebørn.Min den stor på 10 ligeg også stadig syg der hjemme med hoste og små opkast har han haft i 8 da 8 dag 9 dage i nat...

knus herfra os

Hold da op! Sikke en tur I har været igennem. Rigtig god bedring med den lille mand

Anmeld

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Tak alle sammen....

Savner søvn........

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

Det er jeg ked af at høre!!! Håber at i snart får svar og at han snart bliver frisk igen...

Go bedring og ...

Anmeld

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Dejligt af være hjemme var hjemme kl 14 gik bare kold på sofaen med mine to stor børn.Tobias sov lige i sygehuses barnvogn også vider over i autostolen og vider  da vi kom hjem i hans barnevogne i alt 4½ time sov han.Jeg fik sove 45 min hihi...

Vi går også snart i seng eller jeg gør...

Han har det ikke godt hans feber er også stige igen men pyha kun 38,8..

Knus herfra og tak til alle der har skreve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.