Tobias nu indlagt sammen med mig.Den skulle have været lagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

herind fik sat det ind på ord er frit pyt..

Toias.s feber stig lige til 41 selvom han fik panodil. så en tur til lægevagten som hurtigt sende os vider til børne afd i næsteved..

Vi er nu indlagt i nat.Han er bleve sue i næsen.taget en del blodprøver og en i finger også. kigge over alt udslette har bare taget til han hoster og er snotte.Vi hved pt kun det er mellemørebetændelse og astma blødprøverne venter vi svar på prøverne rc er ud lukke pyha.

Hans feber sagde  41 også da vi kom hertil og han er meget ked.

Han er start op med pencilin nu men kan ske han skal have det i drop og ikke i munden som nu.Håber vi ikke Men de sagde kommer and på prøverne pyhaa.

Jeg er godt nok træt af sygebørn.Min den stor på 10 ligeg også stadig syg der hjemme med hoste og små opkast har han haft i 8 da 8 dag 9 dage i nat...

knus herfra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lone Jakobsen

puha det lyder ikke rart. håber i snart får svar på blodprøverne, og at han hurtigt kommer ovenpå igen

Anmeld

10. januar 2011

ekzunz

Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Rigtig god bedring med den bette søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

rigtig god bedring! jeg håber i snart kan få lidt ro på, også for din skyld!

stort knus

Anmeld

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Tak alle sammen. lægen har lige været her for 20 min siden ca...

og hmm har lige snakke med manden nu kaster min datter bare op og op lort.. så alle tre er syg nu pisse ii..

Nå tobias har lige mellemørebetændelse virus med udslet og lungebetændelse så pencilin og maske 3 gang om dagen i en uge derefter maske 2 gane om dagen .. øvøv men pyha kun 38 nu i tempertur og må pyha komme hjem med henblik på vi ringer herind med det samme hvis den stiger til 40 eller over igen..

både godt og skidt vi skal hjem nu syntes jeg.

Men dejligt jeg kommer hjem til de to andre min datter skal til sin far i dag også både godt og skidt men hun bor jo der sådan er det jo så bare så har jeg jo på en måde også mere overskud til min baby..

knus herfra os..

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

Sikke noget...rigtig god bedring med ham

Anmeld

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Hvor er i søde.. NEJ JEG ER KED TRÆt OG SVIMMEL..

Håber ikke jeg så liggermig også tro bare det er underskud i søvn.

Savner godt nok en børn fri weekend snart når de er raske alle sammen....

Sgu hårdt det her  især pysisk på mig..men er stærk græder når de sover..

Knus herfra os

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Henriettemortil4 skriver:

Tak alle sammen. lægen har lige været her for 20 min siden ca...

og hmm har lige snakke med manden nu kaster min datter bare op og op lort.. så alle tre er syg nu pisse ii..

Nå tobias har lige mellemørebetændelse virus med udslet og lungebetændelse så pencilin og maske 3 gang om dagen i en uge derefter maske 2 gane om dagen .. øvøv men pyha kun 38 nu i tempertur og må pyha komme hjem med henblik på vi ringer herind med det samme hvis den stiger til 40 eller over igen..

både godt og skidt vi skal hjem nu syntes jeg.

Men dejligt jeg kommer hjem til de to andre min datter skal til sin far i dag også både godt og skidt men hun bor jo der sådan er det jo så bare så har jeg jo på en måde også mere overskud til min baby..

knus herfra os..

Først rigtig god bedring med alle dine børn. det er aldrig rart når de er syge.

men jeg tænker lidt at når der er opkast hjemme ved jer, om det overhovedet er smart i kommer hjem? Kan den fyr tåle at blive smittet med det også? Hvad siger lægen?

Anmeld

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Carina1977 skriver:

Først rigtig god bedring med alle dine børn. det er aldrig rart når de er syge.

men jeg tænker lidt at når der er opkast hjemme ved jer, om det overhovedet er smart i kommer hjem? Kan den fyr tåle at blive smittet med det også? Hvad siger lægen?

De siger jo hjemme er bedste ham og for alle.

Her er de jo også syg så det er nok godt det sammen.

Hvis det blever værre skal vi ring og komme igen..

kvnusss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.