Gled på is'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Moar2011

B&J skriver:

jeg vil sige 4-6 timer bagefter for det kan tage lidt tid også for slaget kommer men tit hvis man har slået sig meget hårdt så kaster man også op

ja okey, ogjeg har ikke kastet op. men må bare se tiden and.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

jeg er træt og hovedpine. og skal ikke rejse mig for hurtigt. og så har jeg lidt ondt i hovedet når jeg drejer mine øjne, men det kan jo stadig være slaget- men det er mere det kæmpe slag jeg fik.

okay... men hold øje med det i de næste 24 timer og se hvordan og hvorledes det udvikler sig hvis det gør det. hvilket jeg ikke håber.

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

okay... men hold øje med det i de næste 24 timer og se hvordan og hvorledes det udvikler sig hvis det gør det. hvilket jeg ikke håber.

taak for rådet

Anmeld

10. januar 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

taak for rådet

så lidt... håber det snart går over og der slet ikke er sket dig noget.

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

update:

Skal på skadestuen og lige have tjekket maven og om jeg har hjernerystelse. men damen så at jeg lød okey, men hun kunne ikk forstå jeg ikke lagde hjemme i min seng og hvilet mig, når jeg havde slået hovedet.

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

morgen damer

jeg kunne godt lige bruge et råd

Her til morgen da jeg var på vej på arbejde, glider jeg uden for , jeg kunne på ingen måde undgå faldet da det  kom helt bag på mig at der var galt lige der og jeg fik et kæmpe chok. jeg glider ligeså lang jeg er og knalder baghovedet ned i is'en og der går hul på is'en. nu sidder jeg så her, med en ret så god hovedepine og en bekymning om det kan være sket noget med bebs'boy.. min søster gik ved siden af mig, og blve helt bange da det skete.

nu er mit spørgsmål.

er der sket noget med bebs'boy tror i ?

skal jeg få tjekket om jeg har fået hjernerystelse ?

andre forslag?

Når du er faldet bagover tror jeg ikke der er sket noget med dne lille, men ville nok uanset hvad, få det tjekket, og ihvertfald også få tjekket om du skulle ha fået hjernerystelse. Så ville nok sige: afsted til lægen

Håber ikke der er sket noget, men hellere være på den sikre side

Anmeld

10. januar 2011

DK

Jeg har haft hjernerystelse to gange.

Symptomerne er:

Kvalme/opkast (sikker vinder!!)

Træthed!

Overfølsomhed over for lys

Ondt i hovedet (ja underligt nok, ikke)

Men hvis du kun har hovedpine har du helt sikkert IKKE fået hjernerystelse! Der skal RET meget til før hjernen bliver rystet derinde. Heldigvis. Det er SÅ kedeligt at have hjernerystelse. Det er i ugevis at man ikke må læse/se fjernesyn/lave noget som helst!

Jeg er helt sikker på at bebs ikke er kommet til skade! De ligger godt og trygt derinde!

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

Maja84 skriver:

Når du er faldet bagover tror jeg ikke der er sket noget med dne lille, men ville nok uanset hvad, få det tjekket, og ihvertfald også få tjekket om du skulle ha fået hjernerystelse. Så ville nok sige: afsted til lægen

Håber ikke der er sket noget, men hellere være på den sikre side

ja nemlig.

skal en tur forbi skadestuen, de ville lige tjekke maven og så hovedet, men hun tror ikk jeg har fået hjernerystelse.

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

var en tur på skadestuen : og har fået en lille hjernerystelse  og må ikke sidde ved com, tv osv mere end en time af gang, og skal vækkes hver 2time de næste 24timer.. baby'boy havde det fint sagde de

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Babyklar skriver:

var en tur på skadestuen : og har fået en lille hjernerystelse  og må ikke sidde ved com, tv osv mere end en time af gang, og skal vækkes hver 2time de næste 24timer.. baby'boy havde det fint sagde de

øv hvor trels med hjernerystelsen, men godt den lille har det fint, håber du kan holde dig i ro og passe godt på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.