Gled på is'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Moar2011

morgen damer

jeg kunne godt lige bruge et råd

Her til morgen da jeg var på vej på arbejde, glider jeg uden for , jeg kunne på ingen måde undgå faldet da det  kom helt bag på mig at der var galt lige der og jeg fik et kæmpe chok. jeg glider ligeså lang jeg er og knalder baghovedet ned i is'en og der går hul på is'en. nu sidder jeg så her, med en ret så god hovedepine og en bekymning om det kan være sket noget med bebs'boy.. min søster gik ved siden af mig, og blve helt bange da det skete.

nu er mit spørgsmål.

er der sket noget med bebs'boy tror i ?

skal jeg få tjekket om jeg har fået hjernerystelse ?

andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

B&J

Babyklar skriver:

morgen damer

Hee til morgen da jeg var på vej på arbejde, glider jeg uden for , jeg kunne på ingen måde undgå faldet da det  kom helt bag på mig at der var galt lige der og jeg fik et kæmpe chok. jeg glider ligeså lang jeg er os knalder baghovedet ned i is'en og der går hul på is'en. nu sidder jeg så her, med en ret så god hovedepine og en bekymning om det kan være sket noget med bebs'boy.. min søster gik ved siden af mig, og blve helt bange da det skete.

nu er mit spørgsmål.

andre forslag?

der er sikkert ikke sket noget med babyen den ligger trygt og godt inde i din mave

og hvis du føler svimmel hovede pine træthed osv så syntes jeg du skal smutte en tur til lægen...

håber ikke du har fået en hjernerystelse

Anmeld

10. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror ikke, at der er sket noget med bebs. Der skal ret meget til. Men hvis du har ondt i hoved skal du helt sikkert tjekkes om du kan have fået en hjernerystelse.

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

B&J skriver:

der er sikkert ikke sket noget med babyen den ligger trygt og godt inde i din mave

og hvis du føler svimmel hovede pine træthed osv så syntes jeg du skal smutte en tur til lægen...

håber ikke du har fået en hjernerystelse

hvor langtid skal jeg sådan ca være opmærkesom på det?

neej, tror heller ikk at der er sket ham noget

Anmeld

10. januar 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

morgen damer

Her til morgen da jeg var på vej på arbejde, glider jeg uden for , jeg kunne på ingen måde undgå faldet da det  kom helt bag på mig at der var galt lige der og jeg fik et kæmpe chok. jeg glider ligeså lang jeg er og knalder baghovedet ned i is'en og der går hul på is'en. nu sidder jeg så her, med en ret så god hovedepine og en bekymning om det kan være sket noget med bebs'boy.. min søster gik ved siden af mig, og blve helt bange da det skete.

nu er mit spørgsmål.

andre forslag?

tror ikke der er sket bebs-boy noget.
men har du nogen tegn på hjernerystelse så skal du da få det tjekket.

håber ikke der er sket dig noget da.

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

tror ikke der er sket bebs-boy noget.
men har du nogen tegn på hjernerystelse så skal du da få det tjekket.

håber ikke der er sket dig noget da.

har aldrig før slået mit hoved så meget. har ikke prøvet det før, så ved ikk helt hvordan sådan en følels. :s

Håber os bebs'boy er okey lanet jo på ryggen

Anmeld

10. januar 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

har aldrig før slået mit hoved så meget. har ikke prøvet det før, så ved ikk helt hvordan sådan en følels. :s

Håber os bebs'boy er okey lanet jo på ryggen

har du kvalme, er du svimmel og træt og har meget hovedpine.
ellers kan du google det tror jeg. men er du itvivl så ville jeg få det tjekket for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

10. januar 2011

Frøken Sørensen

Bebser ligger godt og trygt inde i maven

Har du prikker foran øjne? For det er ofte et tegn på at man har hjernerystelse! Det var nemlig det første jeg fik da jeg havde det... Men tag da et smut til lægen for en sikkerhedsskyld!

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Babyklar skriver:

hvor langtid skal jeg sådan ca være opmærkesom på det?

neej, tror heller ikk at der er sket ham noget

jeg vil sige 4-6 timer bagefter for det kan tage lidt tid også for slaget kommer men tit hvis man har slået sig meget hårdt så kaster man også op

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

har du kvalme, er du svimmel og træt og har meget hovedpine.
ellers kan du google det tror jeg. men er du itvivl så ville jeg få det tjekket for en sikkerhedsskyld.

jeg er træt og hovedpine. og skal ikke rejse mig for hurtigt. og så har jeg lidt ondt i hovedet når jeg drejer mine øjne, men det kan jo stadig være slaget- men det er mere det kæmpe slag jeg fik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.