Jeg har lige brug for at råbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

AnneBJ

Hvor er du sød!!

Jeg puuuuuuster vestøv af sted i bunkevis, men husk at returnere til marts!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hvor er du sød!!

Jeg puuuuuuster vestøv af sted i bunkevis, men husk at returnere til marts!!

Tak Men der sker vist ikke noget i dag. Borset fra at en nerve har sat sig fast så jeg er i mega smerte fra skridt og hele vejen ned i benet. Hvorfor ikke bare vesmerter i stedet?? 

Du får støvet tilbage i Marts

Anmeld

10. januar 2011

CA

piadas skriver:

Nej - desværre! Min mand er lige taget på arbejde og kommer først hjem sent i aften. Jeg havde faktisk også glemt det og får et par veninder på besøg i aften, så jeg kan ikke!

Jeg har i stedet købt et kursus på nettet, som skulle være rigtig godt. Det handler om selvhypnose under fødslen, men jeg har ikke været det hele igennem endnu, men jeg tror, det bliver rigtig godt. Jeg har prøvet det en enkelt gang, og jeg kan faktisk ikke huske, halvdelen af hvad han sagde, men om det er fordi, jeg faldt i søvn pga. manglende nattesøvn eller om det var fordi jeg rent faktisk blev hypnotiseret ved jeg ikke! Men jeg skal prøve det igen imorgen, så nu må vi se.

Hvis du er nysgerrig, er der et link til hjemmesiden her:

http://www.jacobstrachotta.dk/

He he... Ja det er ikke til at vide hvorfor du ikke kan huske det

Jeg er lige kommet hjem fra fødselsforberedelse (og Martin nåede med!!)

Meeen synes nu ikke det var det jeg forventede... Det var rigtig fint og med en masse gode oplysninger - bare ikke noget vi ikke havde hørt før eller læst os frem til. Det vi egentlig kom for, var det med smertelindring. Både hvad man selv kan gøre og hvad de tilbyder, men det sprang hun let og elefant henover, da hun havde ret travlt med at nå at sige alt det hun havde forberedt. Ville ellers gerne have hørt lidt om stillinger, massage og vejrtrækning... Må prøve om vi kan læse os frem til det.

Men wow - har ALDRIG været sammen med SÅ mange gravide på en gang! Det var HEEEEELT vildt mand! Det var ret komisk at se alle de maver, kvinder der sidder dårligt, tøj der strammer, uren hud, hår der gerne ville have været farvet og store fødder Må man godt nyde at man ikke er den eneste?

Anmeld

10. januar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Men wow - har ALDRIG været sammen med SÅ mange gravide på en gang! Det var HEEEEELT vildt mand! Det var ret komisk at se alle de maver, kvinder der sidder dårligt, tøj der strammer, uren hud, hår der gerne ville have været farvet og store fødder Må man godt nyde at man ikke er den eneste?

JAAA! det SKAL man vist faktisk!!

Anmeld

10. januar 2011

DK

Alt det ve støv jeg ikke selv skal bruge før tidligst onsdag aften er hermed sendt til dig

Husk at sende retur hvis der sker noget!!

Anmeld

10. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

He he... Ja det er ikke til at vide hvorfor du ikke kan huske det

Jeg er lige kommet hjem fra fødselsforberedelse (og Martin nåede med!!)

Meeen synes nu ikke det var det jeg forventede... Det var rigtig fint og med en masse gode oplysninger - bare ikke noget vi ikke havde hørt før eller læst os frem til. Det vi egentlig kom for, var det med smertelindring. Både hvad man selv kan gøre og hvad de tilbyder, men det sprang hun let og elefant henover, da hun havde ret travlt med at nå at sige alt det hun havde forberedt. Ville ellers gerne have hørt lidt om stillinger, massage og vejrtrækning... Må prøve om vi kan læse os frem til det.

Nå, ok, så lyder det jo ikke til, at jeg er gået glip af noget!

Det var da lidt træls, at du ikke fik svar på det, du gerne ville..., men som du skriver, så må du jo forsøge at læse dig frem til noget - ellers er jeg sikker på, at jdm. kan hjælpe den dag, du skal føde! Jeg går da ud fra, at hun foreslår nogle gode stillinger osv.

Men ja, det er vildt at være sammen med så mange gravide på én gang! Hvor mange var I? Jeg havde det på samme måde, da vi var til rundvisning - der var vi vel 25 par, vil jeg tro! Det er lidt sjovt, for man går og forsøger at regne ud, hvor langt de er henne i forhold til én selv osv. Der var specielt én, da vi var på rundvisning - hvis ikke hun har født nu, er jeg sikker på, at hun er sprunget i luften!

Hæhæ, et godt billede jeg får i mit hoved af din beskrivelse - store fødder, halvfarvet hår, tøj der er for lille og højgravide kvinder der vrider sig på træpinde! Og ja SELVFØLGELIG skal du nyde at være sammen med så mange artsfæller på én gang!!!

Anmeld

11. januar 2011

CA

piadas skriver:

Nå, ok, så lyder det jo ikke til, at jeg er gået glip af noget!

Det var da lidt træls, at du ikke fik svar på det, du gerne ville..., men som du skriver, så må du jo forsøge at læse dig frem til noget - ellers er jeg sikker på, at jdm. kan hjælpe den dag, du skal føde! Jeg går da ud fra, at hun foreslår nogle gode stillinger osv.

Men ja, det er vildt at være sammen med så mange gravide på én gang! Hvor mange var I? Jeg havde det på samme måde, da vi var til rundvisning - der var vi vel 25 par, vil jeg tro! Det er lidt sjovt, for man går og forsøger at regne ud, hvor langt de er henne i forhold til én selv osv. Der var specielt én, da vi var på rundvisning - hvis ikke hun har født nu, er jeg sikker på, at hun er sprunget i luften!

Hæhæ, et godt billede jeg får i mit hoved af din beskrivelse - store fødder, halvfarvet hår, tøj der er for lille og højgravide kvinder der vrider sig på træpinde! Og ja SELVFØLGELIG skal du nyde at være sammen med så mange artsfæller på én gang!!!

Martin fik noget af tiden til at gå med at tælle sig frem til at vi var 28 par og så et par stykker uden mænd... Så det må siges t være en del

Ja, det så ret sjovt ud og man kune lige forestille sig hvordan det gjorde ondt på hver enkelt der vred og drejede sig på stolen

Anmeld

11. januar 2011

karina pigen

JEG RÅBER MED DIIIIIIIIIG!!!!!!

NUUUUUU.. baby kom ud

gid vide om det er noget med vores navn at gøre carina.. thihii

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

ååååhhh ved hvordan i har det og jeg er kun 37 + 5 

Anmeld

11. januar 2011

CA

karina pigen skriver:

JEG RÅBER MED DIIIIIIIIIG!!!!!!

NUUUUUU.. baby kom ud

gid vide om det er noget med vores navn at gøre carina.. thihii

Jeg troede faktisk du var inde fr at føde... ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.