Jeg har lige brug for at råbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

CA

....JEG VIL FØDE NUUUUUU - I DAG - NU NU NU NU NU!!!

Så kom dog ud til os i stedet for at hoppe rundt derinde og drille som en anden teenager

...Min mave er blevet fuldstændig overmalet med de grimmeste smilerynker og blodsprængninger henover weekenden - suk! 

Men juhuuu! I går spiste vi sammen med 12 af vennnerne(drenge) og ikke EN ENESTE kommenterede min størrelse, men klappede maven, spurgte uvidende til fødslen(skægt!), og var generelt bare søde og høflige. F.eks. fik jeg de bløde pladser, skulle ikke tage opvasken osv. DEJLIGT med en dag uden flodheste-følelsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

CA

Men jeg er stadig sur og har lyst til at råbe lidt mere:

JEG VIL FØDE I DAG!

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Du skal nok føde i aften griner. du må presse lidt på he he. 

Og dejligt at sådan en flok drenge kan tage sig godt af dig. 

Knus

Anmeld

10. januar 2011

Charlotte Wberg

Carina87 skriver:

Men jeg er stadig sur og har lyst til at råbe lidt mere:

JEG VIL FØDE I DAG!

OGSÅ MIG!!!

Jeg vil også gerne have barn i dag... ellers er der kun onsdag ledig i denne uge, alle andre dage er optaget af andre næres fødselsdage og det kan man jo ikke komme og spolere, ellerv  

Puuuuust ------>~~~~~>*****,,,  Vestøv pustes og prustes i din retning og  for at det virker...

Anmeld

10. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

....JEG VIL FØDE NUUUUUU - I DAG - NU NU NU NU NU!!!

Så kom dog ud til os i stedet for at hoppe rundt derinde og drille som en anden teenager

...Min mave er blevet fuldstændig overmalet med de grimmeste smilerynker og blodsprængninger henover weekenden - suk! 

Men juhuuu! I går spiste vi sammen med 12 af vennnerne(drenge) og ikke EN ENESTE kommenterede min størrelse, men klappede maven, spurgte uvidende til fødslen(skægt!), og var generelt bare søde og høflige. F.eks. fik jeg de bløde pladser, skulle ikke tage opvasken osv. DEJLIGT med en dag uden flodheste-følelsen 

Åhh, Carina! Jeg kunne sgu ikke lade være med at grine!

Hvor er det træls - det er jo snart 14 dage siden, du skulle have født, hvis du skulle have fulgt statistikken i din familie!

Jeg kan godt forstå, du er ved at gå ud af dit gode skind - eller det lyder til at det er bebsen, der er det! Øv øv øv, for smilerynker!

Hvis jeg havde tid idag, kørte jeg ned til dig med alt det vestøv, jeg kunne samle sammen på vejen, men jeg har desværre andre planer. 

Men hvad så - så tager I til fødselsforberedelse i aften, eller hva'?

Anmeld

10. januar 2011

CA

piadas skriver:

Åhh, Carina! Jeg kunne sgu ikke lade være med at grine!

Hvor er det træls - det er jo snart 14 dage siden, du skulle have født, hvis du skulle have fulgt statistikken i din familie!

Jeg kan godt forstå, du er ved at gå ud af dit gode skind - eller det lyder til at det er bebsen, der er det! Øv øv øv, for smilerynker!

Hvis jeg havde tid idag, kørte jeg ned til dig med alt det vestøv, jeg kunne samle sammen på vejen, men jeg har desværre andre planer. 

Men hvad så - så tager I til fødselsforberedelse i aften, eller hva'?

Tak Ja, det føles virkelig som om jeg er gået over tid selvom jeg ikke er nået til termin endnu. Slemme bøger og JM'er der siger man skals e på sin familie Men mi mor sagde i går, at hun aldrig havde hørt om babyer der blev derinde, så der er håb endnu

Altså Martin har fået helt vildt travlt på arbejde, så han når i hvert fald ikke hjem. Jeg prøver at finde en bil, og hvis det lykkes smutter jeg op og lærer lidt om hvordan man arbejder med veerne og ikke i mod dem

Kommer I?

Anmeld

10. januar 2011

CA

Diana... skriver:

Du skal nok føde i aften griner. du må presse lidt på he he. 

Og dejligt at sådan en flok drenge kan tage sig godt af dig. 

Knus

I aften kunne være rart! Nu håber jeg! Hvad med dig?

Anmeld

10. januar 2011

CA

Charlotte Wberg skriver:

OGSÅ MIG!!!

Jeg vil også gerne have barn i dag... ellers er der kun onsdag ledig i denne uge, alle andre dage er optaget af andre næres fødselsdage og det kan man jo ikke komme og spolere, ellerv  

Puuuuust ------>~~~~~>*****,,,  Vestøv pustes og prustes i din retning og  for at det virker...

He he jeg tar ikke længere hensyn til andre mennesker. Nu skal den bare uuud Tak for vestøv og en masse retur til dig

Anmeld

10. januar 2011

Charlotte Wberg

Carina87 skriver:

He he jeg tar ikke længere hensyn til andre mennesker. Nu skal den bare uuud Tak for vestøv og en masse retur til dig

hehe det kan man jo egentlig heller ikke

De kommer når de kommer og ellers må man smide dem ud af hulen gg...

Anmeld

10. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Tak Ja, det føles virkelig som om jeg er gået over tid selvom jeg ikke er nået til termin endnu. Slemme bøger og JM'er der siger man skals e på sin familie Men mi mor sagde i går, at hun aldrig havde hørt om babyer der blev derinde, så der er håb endnu

Altså Martin har fået helt vildt travlt på arbejde, så han når i hvert fald ikke hjem. Jeg prøver at finde en bil, og hvis det lykkes smutter jeg op og lærer lidt om hvordan man arbejder med veerne og ikke i mod dem

Kommer I?

Nej - desværre! Min mand er lige taget på arbejde og kommer først hjem sent i aften. Jeg havde faktisk også glemt det og får et par veninder på besøg i aften, så jeg kan ikke!

Jeg har i stedet købt et kursus på nettet, som skulle være rigtig godt. Det handler om selvhypnose under fødslen, men jeg har ikke været det hele igennem endnu, men jeg tror, det bliver rigtig godt. Jeg har prøvet det en enkelt gang, og jeg kan faktisk ikke huske, halvdelen af hvad han sagde, men om det er fordi, jeg faldt i søvn pga. manglende nattesøvn eller om det var fordi jeg rent faktisk blev hypnotiseret ved jeg ikke! Men jeg skal prøve det igen imorgen, så nu må vi se.

Hvis du er nysgerrig, er der et link til hjemmesiden her:

http://www.jacobstrachotta.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.