Pludselig sover han vildt meget ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Cris

Mine har også haft nogle periode, hvor de sov meget. Den lille fald tit i søvn i kravlegården ind i stuen, mens jeg skulle ordne et eller andet for den store og jeg har bare lade ham sove, jeg har kun givet ham en dyne på og han sov bare... I den alder sover de stadig meget. Mellem 6 uger og 3 måneder, sover de meget og bagefter er ikke til at vide... nogle gange forsætter de, nogle andre gange vil de hellere holde fest    Så længe du kan mærke, han han fungerer godt, når han er vågnen, så er det ok. Der skulle ikke være længere end et par timer max mellem lur i den alder og så natten. Så det er ok. Jeg vil bare advarer dig, at de ændrer sig hele tiden og tit, når de endelig tror, at nu forstå du det og at det er sku nemt med børn, så ændrer de det hele og du skal starte forfra med at finde ud af det, hvad han helst vil have og hvordan... Men jeg kryder fingre for dig, at det holder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Sasja77

morethanperfect skriver:

Heej <3

Oscar har aldrig været den store tilhænger af søvn , men pludselig sover han heelt vildt ..

Vi havde besøg af SP i Fredags , og jeg fortalte han næsten ikke sov i løbet af dagen .. Måske en time eller to ..

Så spurgte hun om jeg nogensinde lagde ham ind i vuggen , altså lagde ham til at sove , og kom så i tanke om , at det gjorde jeg jo egentlig ikke ...  Hun sagde at jeg skulle prøve det , og når han så græd , skulle jeg gå ind og gi ham sutten , og det skulle jeg blive ved med .. Hun sagde at jeg sikkert kom til at rende mange gange frem og tilbage ..  I kender det sikkert ..

Jeg er begyndt og putte ham nu som hun sagde , det er stået på i fredags , og hver gang jeg kan se han er træt kommer han ind i vuggen .. Så blir han lagt ind , ingen problemer overhovedet .. Han græder ikke engang når han taber sutten ! 

Hvilket gør at jeg alligevel render frem og tilbage fordi jeg er lidt bekymret .. Når han så sover , så sover han viildt meget , i forhold til før , og så er han kun vågen 1-3 timer ad gangen ... 

Jeg aner ikke om dette er normalt da han før altid  var vågen ??

Knus en lidt bekymrede mor ... 

Hej

Det er helt normalt at nogle børn sover meget! Det gjorde vores også og gør det stadig. Da Olivia var den alder kunne hun sagtens sove 18 timer ud af døgnets 24 og da hun var helt spæd sov hun næsten 21 timer i døgnet! Jeg kan sagtens forstå at du render ind til ham hele tiden, det gjorde jeg også dengang! Og det er helt naturligt at du gør det Det kan jo være at han er begyndt at sove meget bedre nu at han er kommet i vuggen og får helt ro?! De fleste spædbørn har det sådan! Og hvis ikke han græder når han taber sutten så er der ingen grund til at giver ham den andet end når han bliver lagt...

Vær glad for at han sover så meget! Det er jo i søvnen at han udvikler sig og bliver stærk

KH

Sasja

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Sasja77 skriver:

Hej

Det er helt normalt at nogle børn sover meget! Det gjorde vores også og gør det stadig. Da Olivia var den alder kunne hun sagtens sove 18 timer ud af døgnets 24 og da hun var helt spæd sov hun næsten 21 timer i døgnet! Jeg kan sagtens forstå at du render ind til ham hele tiden, det gjorde jeg også dengang! Og det er helt naturligt at du gør det Det kan jo være at han er begyndt at sove meget bedre nu at han er kommet i vuggen og får helt ro?! De fleste spædbørn har det sådan! Og hvis ikke han græder når han taber sutten så er der ingen grund til at giver ham den andet end når han bliver lagt...

Vær glad for at han sover så meget! Det er jo i søvnen at han udvikler sig og bliver stærk

KH

Sasja

Han har altid sovet i sin egen vugge

Men godt jeg ikk er den eneste der render frem og tilbage hele tiden ... Hehe ..

Anmeld

9. januar 2011

mor-til-vanessa

morethanperfect skriver:

Heej <3

Oscar har aldrig været den store tilhænger af søvn , men pludselig sover han heelt vildt ..

Vi havde besøg af SP i Fredags , og jeg fortalte han næsten ikke sov i løbet af dagen .. Måske en time eller to ..

Så spurgte hun om jeg nogensinde lagde ham ind i vuggen , altså lagde ham til at sove , og kom så i tanke om , at det gjorde jeg jo egentlig ikke ...  Hun sagde at jeg skulle prøve det , og når han så græd , skulle jeg gå ind og gi ham sutten , og det skulle jeg blive ved med .. Hun sagde at jeg sikkert kom til at rende mange gange frem og tilbage ..  I kender det sikkert ..

Jeg er begyndt og putte ham nu som hun sagde , det er stået på i fredags , og hver gang jeg kan se han er træt kommer han ind i vuggen .. Så blir han lagt ind , ingen problemer overhovedet .. Han græder ikke engang når han taber sutten ! 

Hvilket gør at jeg alligevel render frem og tilbage fordi jeg er lidt bekymret .. Når han så sover , så sover han viildt meget , i forhold til før , og så er han kun vågen 1-3 timer ad gangen ... 

Jeg aner ikke om dette er normalt da han før altid  var vågen ??

Knus en lidt bekymrede mor ... 

da min datter var omkring de 9 uger. sov hun ca 2 timer om morgenen og 3-4 timer til middag og så 2 timer eftermiddag.

jeg vil siger det er helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.