Pludselig sover han vildt meget ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.557 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

morethanperfect

Heej <3

Oscar har aldrig været den store tilhænger af søvn , men pludselig sover han heelt vildt ..

Vi havde besøg af SP i Fredags , og jeg fortalte han næsten ikke sov i løbet af dagen .. Måske en time eller to ..

Så spurgte hun om jeg nogensinde lagde ham ind i vuggen , altså lagde ham til at sove , og kom så i tanke om , at det gjorde jeg jo egentlig ikke ...  Hun sagde at jeg skulle prøve det , og når han så græd , skulle jeg gå ind og gi ham sutten , og det skulle jeg blive ved med .. Hun sagde at jeg sikkert kom til at rende mange gange frem og tilbage ..  I kender det sikkert ..

Jeg er begyndt og putte ham nu som hun sagde , det er stået på i fredags , og hver gang jeg kan se han er træt kommer han ind i vuggen .. Så blir han lagt ind , ingen problemer overhovedet .. Han græder ikke engang når han taber sutten ! 

Hvilket gør at jeg alligevel render frem og tilbage fordi jeg er lidt bekymret .. Når han så sover , så sover han viildt meget , i forhold til før , og så er han kun vågen 1-3 timer ad gangen ... 

Jeg aner ikke om dette er normalt da han før altid  var vågen ??

Knus en lidt bekymrede mor ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

PernilleB

hvaaaa, hvor gammel er han...???

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

PernilleB skriver:

hvaaaa, hvor gammel er han...???

Gud ja , det glemte jeg helt .. Han er 9 uger .. 

Anmeld

9. januar 2011

PernilleB

morethanperfect skriver:

har du hørt om tigerspring..???

Anmeld

9. januar 2011

PernilleB

morethanperfect skriver:

prøc a læs det her... Hvis det passer på ham, så er det højest sandsynlig det... jeg synes det er vildt spændene læsning..!!

http://www.casperschugardt.dk/21308557

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

PernilleB skriver:

har du hørt om tigerspring..???

Ja men det havde han for to uger siden .. 

Der vare han viiildt pylret og rigtig mor syg .. 

Når han endelig er vågen nu , er han vildt glad og leger gerne indtil han bliver træt .. Han var lige ved at falde i søvn på legetæppet i dag ..

Anmeld

9. januar 2011

PernilleB

morethanperfect skriver:

Ja men det havde han for to uger siden .. 

Der vare han viiildt pylret og rigtig mor syg .. 

Når han endelig er vågen nu , er han vildt glad og leger gerne indtil han bliver træt .. Han var lige ved at falde i søvn på legetæppet i dag ..

i en ukendt periode a tid efter springet kommer hvileperioden.. der sover de rigtig meget.!!

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

PernilleB skriver:

prøc a læs det her... Hvis det passer på ham, så er det højest sandsynlig det... jeg synes det er vildt spændene læsning..!!

http://www.casperschugardt.dk/21308557

Har læst det , men det passer slet slet ikke ..  Sådan var han nemlig da han havde tigerspringet .. Hmm .. 

Anmeld

9. januar 2011

PernilleB

morethanperfect skriver:

Har læst det , men det passer slet slet ikke ..  Sådan var han nemlig da han havde tigerspringet .. Hmm .. 

hmmm. men det kan sagtens være hvileperioden han er i nu... så læbge han spiser og drikker som han skal så, skulle der ikk være noget problem...

Anmeld

9. januar 2011

*Sofie*

'Normalt' sover så små baby rigtig rigtig meget
Jeg var selv ret nervøs da Malou var så lille...for hun sov også super meget.
Men det er normalt, så du ka tage det roligt, og bare nyde det.
Malou kunne også kun holde sig vågen i en times tid ad gangen, den gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.