Heej <3
Oscar har aldrig været den store tilhænger af søvn , men pludselig sover han heelt vildt ..
Vi havde besøg af SP i Fredags , og jeg fortalte han næsten ikke sov i løbet af dagen .. Måske en time eller to ..
Så spurgte hun om jeg nogensinde lagde ham ind i vuggen , altså lagde ham til at sove , og kom så i tanke om , at det gjorde jeg jo egentlig ikke ...
Hun sagde at jeg skulle prøve det , og når han så græd , skulle jeg gå ind og gi ham sutten , og det skulle jeg blive ved med .. Hun sagde at jeg sikkert kom til at rende mange gange frem og tilbage .. I kender det sikkert ..
Jeg er begyndt og putte ham nu som hun sagde , det er stået på i fredags , og hver gang jeg kan se han er træt kommer han ind i vuggen .. Så blir han lagt ind , ingen problemer overhovedet .. Han græder ikke engang når han taber sutten ! 
Hvilket gør at jeg alligevel render frem og tilbage fordi jeg er lidt bekymret .. Når han så sover , så sover han viildt meget , i forhold til før , og så er han kun vågen 1-3 timer ad gangen ... 
Jeg aner ikke om dette er normalt da han før altid var vågen ??
Knus en lidt bekymrede mor ... 
Anmeld